OJEE ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik ben heel erg geschrokken ik heb gisteravond met milton in het ziekenhuis gezeten.
Milton zat te piepen op de bank hij kreeg het heel benauwd het was gewoon eng wij de huisartsenpost gebeld we mochten komen en die hebben ons doorverwezen naar de kinderafdeling hij kreeg daar een pufje en een drankje en hij knapte gelukkig helemaal op . Maar vannacht heb ik geen oog dichtgedaan ik kon niet slapen ik dacht wel wanneer gaat alles weer normaal worden maar nee hoor ik moet nou onder controle bij het ziekenhuis ze gaan hem op alles testen ojee. Hij wou eerst ook niet puffen maar nou roept hij er zelf om .  Ik vind het zo rot zicht en nou hoop ik echt niet dat hij astma heeft want dat werd er geroepen maar daarom gaan ze alles testen.
Nou is shanice helemaal over de rooie ik ben kapot ik kan niet meer ik wou dat het stopte er komt gewoon geen eind aan ik moest het even kwijt
groetjes lisette

Hey Lisette,

Jeetje wat lees ik nu weer ik was helaas zelf ook weer bij huisarts geweest en moet nu ook weer naar longarts. Maar ik ben een grote meid. Zo een kleintje is zo zielig. Laat hem goed zijn puffen innemen en vermijd zo veel mogelijk prikkels lees:

Parfum, toiletspray, stof, noten grote inspanning  dat zijn grote prikkels die bijna altijd een astma aanval kunnen uitlokken. Kijk ook even op www.astmafonds.nl daar staan ook goede tips voor kinderen. Ik wens je veel sterkte en lekker goed zijn pufs geven die heeft hij nodig.

sterkte en veel liefs van Mariska
p.s en wat betreft het afvallen helemaal gelijk het heeft ook geen zin als je zo veel te verduren hebt. Je moet wel goed eten hoor ander val je nog flauw en hebben de kids helemaal niets meer aan je.

Dank je wel mariska ik heb al op die sites gekeken maar ik wil het niet weten want dan word ik gek echt wel. Ik heb trouwens een heel goed gesprek gehad met de apothekersassistente ik had vanochtend met mijn suffe domme kop de verkeede fles gepakt van de medicijnen het was hoestsiroop maar hij moest prednisolon innemen echt stom de flesjes zijn hetzelfde. Ze vertelde dat het niet perse astma hoef te wezen maar dat het een uit de hand gelopen infectie is hij is heel veel ziek geweest de laatste tijd het kan ook zijn dat zijn amandelen eruit moeten maarja ik hoor het dinsdag wel hij moet getest worden en ja milton heeft ook last van eczeem dus we gaan heel hard duimen ja zo mijn kleine jongen word groot joh hij knapte helemaal op van de medicijnen kreeg ik een vette knuf van hem mamma ik hou van jou hoor dan smelt je toch als moeder .
Mariska wat vervelend dat jezelf er last van heb , heb je er veel last van?
groetjes lisette

Wat vervelend, zeker voor van die kleine kinderen. Veel sterkte!

Hio Lisette,

wat en lief knulletje heb jij zeg ja dan smelt je mama hart.

Ik heb zelf al vanaf dat ik Baby ben astmatische bronchitis. Mijn moeder heeft dagen achter elkaar met mij in een stoom douche moeten staan voor wat extra lucht. Met Bronchitus heb je last van veel tai slijm en ontstekingen in de luchtwegen die weer voor benauwdheid zorgen. Op latere leeftijd ging dit heel goe en was het goed onder controle met de juiste medicijnen en bezoek aan longartsen. Maar als slnel was het wee fout en had ik maanden achter elkaar steed weer longontstekingen. Nu gaat het al weer een tijd goed maar helaas afgelopen week is het weer flink fout gegaan. heb veel grote aanvallen weer en reageer heftig op veel prikkels. Ik moet eigelijk alle parfums vermijden en mijn huis is zo stof en allergeen mogelijk ingerricht. Maar aangezien ik gek ben op luchtjes en ik stront eigenwijs ben heb ik nog steeds niet alles vervangen door allergene en parfum lozen producten Er hangt ook nog eens een enorm prijs kaartje aan. Maar goed ik moet dus nu weer naar d elongarts en mijn medicatie opnieuw laten afstellen. het is een rot ziekte zeke romdat je het niet goed ziet aan de buitenkant, maar je kan zelf van een aanval dood gaan.

Zifjon heeft nu ook al last van vel exceem en plekken dus die krijgt van mij al niets met parfum meer want dan is het meteen weer fout.

Maar goed ik wil je geen doom senario geven want tegenwoordig is het goe dte behandelen en hoop ik voor jullie dat het een verwaarlozde infectie is en je mannetje snel wer opknapt en jij ook je verdiende rust krijgt. je ben een top mama.

liefs van Mariska en Zifjon

heyhey

jeetje zeg! ja, ik snap dat je bent geschrokken.

ik hoop niet voor je kleine dat hij astma heeft, maar zowel, is er gelukkig heel veel aan te doen.

bij ons zit het ok in de familie. evenals dierenallergie en huisstofmijt.

nou, meid, doe het rustig aan, succes/stertke met de onderzoeken en als dat achter de rug is, neem dan even lekker wat tijd voor jezelf.

ga er even tussenuit en even lekker bijkomen, dat heb je wel verdiend dacht ik zo :D

liefs, do

@MARISKA
bedankt voor je lieve woorden wat vervelend vooor je   ben je dan ook niet in je dagelijkse leven belemmert lijkt mij wel .
Milton heeft ook al als baby eczeem en in kleine mate soms is het een   hele poos weg en dan komt het terug zeker in de wintermaanden ik heb voor milton een bodylotion van vaseline de dermo care en dat heet tegenwoordig rescue geloof ik ben ik heel tevreden over en dat gaat goed en ik gebruikte toen als baby balneum olie maar nou wasgel van dermocare dus voor shanice ook die heeft tot nu toe geen eczeem afkloppen.

@DO
bedankt voor je reactie we waren in ieder geval al van plan om dit jaar is iets leuks te gaan doen in de vakantie wij wonen dit jaar precies 5 jaar samen ik word 35 stokoud dus bah en we zijn 10 jaar samen . Maar ja nou moeten we afwachten wat er met milton aan de hand is shit shit shit het is wat om zo klein al aan al die medicijnen te zitten. En hij zelf beseft het niet hij weet dat hij ziek is en zijn medicijnen in moet nemen soms pakt hij zijn inhalotor mamma ik wil dit net alsof het een spelletje is daar word ik akelig van ik hoop dat alles goedkomt en ja weer wat minder aandacht voor shanice daar voel ik me ook schuldig over.
groetjes lisette

hoi lisette,

wat een naar verhaal en wat moeten jullie geschrokken zijn
je hebt al genoeg meegemaakt met de gezondheid van je kindjes en kan
me voorstellen dat dit soort dingen dan heel hard aan komen.
Mijn zoontje zit al vanaf 2maanden aan een inhaler dus snap je gevoel er over goed
in het begin kon ik wel huillen iedere keer maar gelukkig zijn we er nu wel aangewent
(allebei). Rosco word 4 feb geopereerd aan zijn neus amandelen omdat maar
niet duidelijk wordt of hij chronisch verkouden is of asmatisch is.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over wat er bij milton aan de hand is
en hij snel opknapt. Zo de lezen heb je dit jaar een hoop te vieren dus ik hoop dat alles snel goed komt. Oja probeer je niet schuldig te voelen ten opzichte van je dochter
je bent volgens mij heel erg betrokken bij je kinderen en ook denk ik dat kinderen dit soort dingen aanvoelen (ik bedoel dat je nu even veel met milton bezig moet zijn)
dus weet ze wel dat het goed zit. Sterkte

groeten czaar

Terug
Bovenaan