ojee....

A

Anoniem

Guest
Pff wat een gedoe. Ik heb woensdag mijn NOD maar een paar uur geleden voelde ik al ongi krampjes.
Net ben ik naar de wc geweest en had bloed bij het afvegen. Mijn eerste gedachte was "een innestelbloeding"   maar daarna dacht ik toch.. of de rode duivels zijn al gekomen..
Nu zit ik echt te twijfelen wat het kan zijn. Of een verlate innestelbloeding (kan dat eigenlijk wel??)   of de RD zijn te vroeg.
Ik ben nu ongeveer al een uurtje bloed aan het verliezen.

Wie heeft hier ook ervaring mee?  

Ik voelde me zo zwanger

Liefs Eva (1e ronde 1e kindje)

Hoi Eva,
Wat vervelend zeg... Het is lastig te zeggen.... Ik heb het zelfde mee gemaakt vorig week. Twee dagen voor mn NOD verloor ik wat helder rood bloed, 3 dagen later kwamen de RD's. Er staat nu ook een topic van iemand die zelfs bruin verlies heeft en zwanger bleek te zijn. Je kan niet meer doen dan afwachten, meid. En als het weggaat voor je NOD dan dag na je NOD testen.
Succes en ik duim voor je.

Groetjes Anoek

Hoi Anoek, bedankt voor je reactie.
Ja, het is echt lastig. Want wat kan het zijn. Mijn zus was net hier (mijn vriend is een weekend weg)   en die zij ook, het enige wat je kunt doen is afwachten.
Ik las idd over die gene die bruinverlies had gehad. Maar bij mij is het nu wel echt rood. Het eerste beetje was wel bruin.
Maar zoals we al zeiden, gewoon afwachten, de tijd zal het leren

Liefs Eva

Ik heb net op internet gevonden dat een innestelbloeding ook vaak de 10-11e dag voor komt na de eisprong. En ik zit nu op de 10e dag.
Pfff.. wat een onzekerheid.
We wachten af!! hihi

Liefs Eva

Hoi Eva,

Zal voor je duimen!
Mijn NOD is denk ik 8 juni (mei gestopt met de pil, dus weet niet wat mijn cyclus zal zijn).
Heb ook allerlei kwaaltjes, dus afwachten maar....... Was straks ineens zo moe, kon mijn ogen niet meer openhouden.

Groetjes

Terug
Bovenaan