ojee

hoi allemaal zal me even voorstellen heet dus chantal ben 27 jaar en 35 weken zwanger van ons eerste kindje.
afgelopen week heb ik weer een echo gehad vanwege de groei van ons kindje hij is n.m erg klein, nu naar de 5e echo zagen ze dat het buikje niet zo goed meegroeit als de rest van het lichaampje morgen ga ik weer naar de verloskundige en zij zal me doorsturen naar de gyneceloog!
Wat kan ik verwachten ben erg ongerust dat ons kindje niet gezond is ookal zien ze geen afwijkingen , zelf ben ik ook niet groot 1.60 herkend dit iemand??
groetjes chantal
 
ik ben nu 21 weken zwanger en toen ik met 14 weken een echo liet maken zei de gyn dat ik pas 11 weken was...volgens mijn vk was ik wel gewoon 14 weken.

ik zelf ben 1.62 en mn vriend is 1.72
dat was volgens de vk het probleem we krijgen gewoon een heel klein kindje

ikzelf ben daar eigenlijk wel blij mee
zal dan in iedergeval een makelijkere bevalling wordan dan wanneer we een heel groot kindje zouden krijgen

veel geluk in iedergeval
 
Beste Chantal, ik ben 33wk2dg zwanger en bij mijn eerste echo (bij 13wk+4dgn) zeiden ze dat het hoofdje 4 dagen verder zou zijn dan het lijfje en was daardoor natuurlijk ook erg onzeker! Later bij de 23 wkn echo bleek dat het weer in verhouding met het lichaampje was dus... ze kunnen je ook zo onzeker maken. Enne... ik ben 1.64m dus ook best klein. Heb je trouwens wel eens 2 mensen gezien (behalve een tweeling) die op elkaar lijken ? Ieder mens is anders en als je jezelf goed voelt maak je dan niet al te veel zorgen.
 
Terug
Bovenaan