Ojeeeee, ziek

Hoi hoi,

Myrthe heeft koorts en dat met dit weer! Pffff het is al zo warm, en dan nog zo'n gloei-lichaampje wat graag bij je hangt.
Gister de hele dag niks aan de hand. 's Avonds in bed werd ze na een uur brullend wakker. Pas toen ik ging zingen kalmeerde ze. Daarna om 22.00u weer. Ze gloeide helemaal. Had ze 39,3.
Vanmorgen 38,5. Op zich speelt ze nog wel een beetje, maar ze is hangerig. Wil graag mama naast zich hebben.
Ben benieuwd hoe warm ze zo is als ik haar uit bed haalt.
Als ze mexicaans gaat praten, ga ik me zorgen maken hoor! Haha nee grapje. Ik vermoed niet dat ze het heeft. Hopelijk is ze voor zaterdag opgeknapt anders geen efteling :(

Liefs Irene

Zijn het niet de kiezen die aan het doorkomen zijn hier namelijk ook nog een inclusief kapotte billetjes.
Zonde is dat. Ik hoop dat myrthe snel opknapt.

groetjes lisette

Daniel krijgt ook wel eens van die "buien" als het warm weer is of is geweest.
Kan het dat niet zijn?

Verder beterschap en ik hoop voor je dat jullie nog gezellig naar de efteling kunnen gaan,

liefs marina

Hoi Irene,

Wat vervelend dat ze ziek is met dit warme weer.
Hoe staat het met de tanden/kiezen?
Die kunnen ook voor flinke koorts zorgen.
Zorg ervoor dat ze genoeg drinkt, eten hoeft niet met dit warme weer.
Agossie, arme meid en morgen wordt het nog warmer :-(

Succes en laat je even weten hoe het gaat?

Liefs Monica

Myrthe heeft de griep! Zijn vanmorgen bij huisarts geweest.
Zetpillen helpen wel, maar zodra ik niet geef stijgt dr temperatuur.
Drinken doet ze gelukkig nog goed, en spelen ook nog wel. Al is ze wel hangerig en alleen 'mama' is goed.
Ze is ook veel eerder wakker dan normaal (ik denk omdat ze honger heeft, maar ja ze eet ook bijna niet) en gister heeft ze overdag maar 1uur geslapen. Veelste weinig. Hopelijk nu meer.....

Liefs een vermoeide Irene

Beterschap!!! Dat zal geen Efteling worden. Hier moeten we ook nog maar kijken hoe mijn man zich voelt. Hij heeft nog last van zijn liezen.

Veel beterschap! Hier heerst volgens mij ook de griep, hopelijk gewoon de Hollandse ;-)
Gelukkig wordt het nu buiten minder warm, zodat ziek zijn iets minder heftig is dan met die hitte.
Sterkte en hopelijk knapt ze snel op!

Terug
Bovenaan