ojeej....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik had gister mijn NOD maar tot nu toe geen rode duivels te bekenen, ik heb nog niet getest, heb altijd een cyclus van 29 dagen, ik ben nu dus voor het eerst overtijd, heb wel lage rugpijn,gevoelige borsten en ik moet veel plassen, zal ik morgenochtend gaan testen of zal ik nog wachten...??? ik weet het niet, ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven.......

-XXXX- marisca....

Als je altijd erg regelmatig bent, dan is er natuurlijk altijd een kans.
Probeer anders nog een paar dagen te wachten, dan zal het streepje misschien duidelijker te zien zijn als het zo is en anders lezen we je berichtje waarschijnlijk dat je een vaag streepje zult zien en wanneer je dan een test kunt doen. Spring veel naar de glitters die hier worden gestrooid is oa mijn tip
Veel succes en we lezen het wel

Nou ja ik zou precies zeggen zoals Deez al zegt...Als je nog kan wachten...
(moeilijk   moeilijk) dan zou ik dat nog ee paar dagen doen en dan zeker weten testen!!
Succes joh!! Spannend!
Hou ons op de hoogte he?

Liefs Linnepinnie

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reactie's...

Ik kon me niet meer bedwingen en heb vanmorgen getest, de test was negatief,had ik al wel verwacht maar toch.... ik wacht nu tot vrijdag of zaterdag met testen als ik dan nog niet ongie ben geworden.....  Ik vind het zo spannend, maar aan de andere kant wil ik heel graag weten waar ik aan toe ben, maar ik zal niet de enige zijn......

ik hou jullie op de hoogte...

xxxxxxx marisca...

je hebt wel gelijk hoor, maar probeer niet om de paar dagen te testen, maar om de paar weken. Het is idd om gek van te worden, dat had ik in het begin ook, maar zo vaak testen heeft echt geen zin. Elke keer de teleurstelling na een test. Kun je beter iets langer wachten en dan een duidelijk streepje krijgen als je wel weer test.
Ik doe het 14 dagen na mijn nod en daarna om de maand(maar dat is meestal niet nodig). Succes en sterkte met het afwachten......
Zit je in een dipje of wil je iets kwijt, schrijf het van je af hoor meis

Hoi deez,

Bedankt voor je reactie,
Ik was inderdaad wel teleurgesteld omdat ik er van uit ging dat ik zwanger zou zijn omdat ik nog nooit overtijd geweest ben,maar ik had het aan de andere kant wel kunnen verwachten, ik ga denk ik vrijdag of zaterdag testen en als ik dan nog niks te weten  kom wacht ik wel wat langer, dit is echt nieuwe voor mij en vind het wel een beetje eng hahaha gek he, maar ja dit is pas ronde 3, ik moet maar even geduld hebben en wachten er zit niks anders op, maar dat weten jullie allemaal helaas..... in welke ronde zit jij...??

-xxxxx- maris

Terug
Bovenaan