Ok een tijdelijke dracula dus !

Hoi allemaal...

Nadat Dawin netjes eerst zijn onder tandjs kreeg, dacht ik net al;s bij mijn dochter en nu de boven tandjes, maar nee hoor!
Heeft ie al 3 dagen weer natte poep luiers en uitslag dus ik dacht ja dat moeten tandjes zijn, maar ik zag ze maar niet tot vandaag!!
Ja hoor zijn 2 snijtandjes komen door, dus een beetje anders dan ik had verwacht hihi.
Ik krijg dus eventjes een tijdelijke dracula!

Hebben meer kindjes dit? (lijkt mij vrij normaal hoor ,maar bij mijn dochter kwamen ze wel "normaal"door)

Liefs bianca

Ja hoor hier nog een dracula.....

Yoëll had voordat hij 4 maanden was zijn twee ondertandjes door en nu zitten er twee witte bobbels aan de bovenkant.
Ook de hoektanden en hij heeft er mega last van. Poept wel 3 tot 4 keer per dag en heeft een rode kont.  Kwijlt met  liters tegelijk.
En na 2 weken zijn ze er nog niet door.

Hahahaha! Hier nog een dracula in spé!!

Nadat Siebe keurig netjes zijn twee ondertandjes kreeg, zag ik vorig weekend in één keer dat hij een boventandje kreeg en wel de tweede van links.

Grappig hoor. Ben benieuwd welke tand de volgende zal zijn?

Groetjes Fonske.

Wij noemen Thomas nu ook zo ja. Eindelijk komen de tandjes door, en met een heleboel tegelijk zagen we. Wij zaten telkens netjes over de plek van zijn bovenste en onderste voortandjes te wrijven, zagen we opeens dat ie onder een hoektand al door had en boven een hoektand en snijtand?? Voor de rest zitten er wel duidelijk tekenen van overige doorkomende tanden dus wie weet. Anders ziet het er wel heel gek uit straks....

Gr. Marieke

Hoi....

Haha vind het zo een mooi gezicht he, de linker is nu door en de rechter ook bijna.
Dawin heeft er ook veel last van gehad, dunne poep, huilen zelf   tot 2 keer wakker 'snachts en niet lekker in zijn velletje, maar nu gaat het gelukkig al een stuk beter.
Ben benieuwd welke   er nu door zal komen!

liefs bianca

Terug
Bovenaan