ok en nu?

Gisteravond om de tien min ongeveer samentrekken onderin mijn buik, wel gevoelig niet heel pijnlijk. Trok dan ook weer weg en kwam weer na 10 min. Net voor het slapen wat ander kleur slijmverlies niet meer zo helder mooi wit. Vannacht natuurlijk moeilijk in slaap en vaak wakker, ik werd niet wakker van dat samentrekken in mijn buik maar als ik wakker was zat er wel weer regelmaat in van ongeveer 10 min. Vanochtend vroeg volgens mij de slijmprop verloren en blijf met plassen ook elke x wat slijm verliezen met een wat ander kleurtje. Nu weer afwachten want ik weet het ff niet meer. Hadden gisteravond echt gehoop dat het door zou zetten. alvast bedankt voor jullie reacties.

Liefs tamjo

Ik hoop het, had echt vannacht gehoopt dat het het was. Zeurende gevoel blijft wel de hele tijd. Iedereen smst en belt er op los. Sommige dromen zelfs dat ik ga bevallen vandaag. Nou hilarisch ik hoop dat ze gelijk krijgen.

Xxx

Hoop het voor je... gister was je uitgerekent toch???

Succes nog ff, en denk maar zo... het duurd niet heel lang meer voor je je kleintje in je armen hebt....

liefs

Ja klopt ja gister uitgerekend. Kan idd nu niet meer lang duren. Kan niet wachten om ons kleine mannetje te zien.

Liefs

Kan me helemaal indenken dat je er klaar voor (en mee?) bent en had gehoopt dat het vannacht ging gebeuren. Maar zo te lezen gebeurt er zo veel in je buik, dat de kleine vast niet lang meer op zich laat wachten!

Liefs
Ingrid

ALs je het nu nog steeds om de 10 minuten hebt lijkt het wel door te zetten zeg! Spannend.
Merk je ook dat het heftiger wordt?

Je kunt nog even een douche pakken. Als het voorweeën zijn dan ontspan je er vaak door (al werkt het bij mij niet helemaal zo!) en als het het echte werk is dan wordt het vaak heftiger als je de warme straal over je buik laat lopen!

Sterkte ermee!!! Hoop dat het snel doorzet! Spannend!!!!

Terug
Bovenaan