ok hier een vraag dan

A

Anoniem

Guest
ok een vraagje ik ging vanmorgen naar de wc en voelde teidens het plassen iets wegglippen en met het afvegen veel slijm afscheiding,voel me al een paar dagen erg raar en slaperig en me borsten zijn erg gevoelig en moet 15 februari ongesteld worden,,kunnen dit nou voor verschijnselen zijn op een beginnede zwangerschapok dit was het dan doeg millie.

Hoi millie
Ik heb er zelf geenervaring mee maar als je volgende week je nod hebt dan zou je nu ongeveer (of heel kort geleden) een innestelling moeten hebben.
Het zou kunnen dat wat je boven beschrijft betekent dat je zwanger bent maar ik denk dat het nu nog een beetje te vroeg is om daar reeds van uit te gaan... Dat is wel sneu natuurlijk want dat wachten is altijd zo vreselijk.
Kan ook zijn dat je het zo graag wil dat je lijf een loopje met je neemt! Of als je nog maar net gestopt bent met de pil kunnen je symptomen ook wel eens voorkomen...
In ieder geval kan dat vreselijke wachten op meer zekerheid/duidelijkheid vor jou beginnen.
Ik hoop in ieder geval voor jou dat het raak is en dat we je hele binnenkort al kunnen feliciteren!

Groeten,
Lea

Terug
Bovenaan