Ok. Ik ben er klaar mee, wie is er soms ook wel eens de wanhoop nabij?

A

Anoniem

Guest
Nou wil ik niet zielig gaan doen ofzo. Maar gewoon even mijn frustratie uiten. Ik weet ook dat een heleboel lieve medeforummers langer bezig zijn dan ik, maar toch moet het even kwijt.

Wat voel ik nu allemaal? Angst dat er iets met mijn lijf is en dat ik niet zwanger kan worden ofzo...frustratie omdat het zo lang duurt voor de volgende NOD blijdchap als ik fantaseer hoe ik zou reageren als ik zwanger zou zijn en de bevalling etc. ...kortom ik heb even een ik wil zwangerworden dip!....

zo het is eruit.

bedankt voor het lezen alvast....

Liefs, Aîcha.

Hoi meis,
Ik begrijp het heel goed hoor, het is iedere x weer moeilijk om alle moed bij elkaar te rapen en positief aan de volgende ronde te beginnen.
Want waarom zal het de volgende ronde wel lukken en de afgelopen 6 rondes niet
Er zit maar 1 ding op, gewoon doorgaan net zo lag totdat....
Succes met je volgende poging (en)
Liefs Rene

Hoi Lieve Rene,

Bedankt voor je bemoedigende woorden. Dat had ik nou net even nodig. Ik kan er ook niets aan doen. Soomige vrouwen die worden het pats boem zonder nadenken en juist de vrouwen met een intense kinderwens worden door de natuur of in de steek gelaten of even snoeihard op de proef gesteld.

Nou, nog 7 daagjes wachten en hopen en bidden dat die rotrode duivels weg blijven.

Liefs Aîcha.

Hoi Aicha,
Sterkte met wachten maar weer, die dagen duren lang he.
Zelf zit ik weer in de klusperiode, eisprong staat weer voor de boeg.
Ik hoor wel hoe het verder met je gaat, wie weet is het raak.
Liefs Rene

Hoi Aicha,
Ik zit nu in ronde 7 en jij
Ik heb op babybrabbel iemand voor mij laten pendelen en daar kwam uit dat ik in april zwager word  van een jongen dat zou dus ronde 10 zijn
Ik hoop dat ze gelijk krijgt.
Liefs Rene

Meid wat een drama...Kop op!
Die 7 dagen zijn zo voorbij. Ik weet het zeker want ook ik zit de minuten af te tellen en ze gaan me toch snel....  
Net als bij jou is wachten niet aan mij besteed. Toch probeer ik mijn gedachten flink te verzetten want als ik alleen maar aan volgende week dinsdag denk kan me nergens anders meer op concentreren en vrees ik dat dinsdag 24 januari  dit jaar  gewoon overgeslagen wordt.

Dusssssssss..... Ga voor de spiegel staan, zet een grote glimlach op en denk jezelf zwanger! Je kindje heeft er ook veel baat bij als zijn/haar moeder alleen maar aan het glimlachen is. (wordt hij/zij vrolijk kind van)

Liefs Bientje

Hoi Bientje,

Inderdaad geduld is een schone zaak, wat moet ik dan vies zijn zeg ;)

dat gewacht. Maar je hebt helemaal gelijk rustig ademhalen en hopen op het beste.

En even over voortekenen gesproken, Ik heb nog nooit gehoopt dat ik zou hopen dat mijn borsten gigantische pijn zouden doen en dat mijn hormonen in de war zouden zijn enzo...dan heb ik iets om enigzins aan vast te klampen. For gods sake ik zit nu al dagen soms uit fantasie over mijn onderbuik te wrijven hahahaha!

Evengoed, laat je het weten als je getest hebt?
Of in elk geval houd mij op de hoogte dinsdag ;)

Liefs Aicha.

Terug
Bovenaan