Ok, ik ben het stiekem nu toch wel zat aan het worden

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 37 weken zwanger en ik heb al die tijd geroepen dat ik het nog prima vind. Het gaat ook prima, maar ineens ben ik het stiekem toch wel een beetje zat aan het worden. Heb het hele weekend en vandaag  binnen gezeten met een ziek jongetje van twee. Buik is heel dik aan het worden en ik heb gewoon zin om weer eens lekker lang te wandelen, hardlopen, wijn drinken, filet american eten, sexen zonder giga buik die in de weg zit............kort om.....ik ben er wel klaar mee.

Ik dacht de hele tijd oooh...nog maar eventje, maar drie weken lijken nu ineens wel heel erg lang. Wat waren ook al weer de middeltjes om een bevalling op te wekken? haha...

Wie is er nog meer klaar mee?

Groetjes mama3007

Hoi,

Ohh dit is heel herkenbaar voor mij.
Ik had het zo gehad met alles.
Ik ben 2 mei 2008 bevallen van een tweeling, mocht met 20 weken zwangerschap al niets meer doen.
Vanaf 24 weken op bed in de woonkamer gelegen en met 34 weken opgenomen in het ziekenhuis.
Elke keer als de gynaecoloog kwam kijken riep ik haal ze er a.u.b. uit, ik had er zo genoeg van.
De kinderarts wilde niet eerder ingrijpen dan met 37 weken, achteraf maar beter ook hoor, we mochten gewoon met z'n 3en naar huis na 6 dagen.
Ze zijn nu inmiddels ruim 4,5 maand en de tijd is voorbij gevlogen.

Meid houd nog even vol, het komt vanzelf en dan kun je lekker genieten van de kleintje.
Een bevalling kun je nou eenmaal niet altijd sturen en de laatste loodjes....
Dat je er nog zo'n hummeltje hebt lopen maakt het er allemaal niet gemakkelijker op, maar kop op!
Enne ik heb de beschuit met muisjes overgeslagen en heb een broodje filet american gehad toen we weer thuis waren met een heerlijk kopje koffie.
Ik kan nu nog steeds genieten van een broodje filet. ha ha ha.

Sterkte en succes met de bevalling.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

Hoi mama3007,

Hier nog zo iemand die echt heel lang heeft gezegd het prima te vinden dat het nog niet zover is en het helemaal nog niet zat was. Pas sinds afgelopen donderdag heb ik zoiets van ja, het mag nu wel komen, begin het wel zat te worden. Inmiddels ben ik dan nu 41weken en 2 dagen zwanger, dus het einde is zowiezo in zicht, gaat het niet spontaan dan zal ik ingeleid gaan worden.
Tja en verder kan je alleen maar afwachten he.

Succes met het wachten.

Alice
41w2d

Vandaag ben ik het echt zat ja. De ene dag ben ik nog lekker in huis aan het rommelen, en mag het van mij nog weken duren. (dat geschop in mn buik ga ik echt nog missen denk) En dan zo'n dag als vandaag, is 20 graden met een zonnetje al te warm, en zie ik overal spoken. De buik zit in de weg, 20 keer plassen op een dag, en al weken geen behoorlijke nachtrust meer gehad. Ach, morgen zal wel weer beter gaan denk ik dan, en zo niet.... dan zijn we in ieder geval weer een dag dichter bij de bevalling!

groetjes Peet
(38+2 wk)

oh bleeeee ik ben het zo met je eens. ik ben nu 35 weken zwanger van een tweeling en mijn hemel als mijn ribben nu niet beurs zijn weet ik het ook niet meer. auw echt te erg. en ik lek al melk uit mijn borsten jasses. zitten is niet lekker vooral niet als je een auto moet besturen hahaha, liggen is ook niet lekker lopen niet staaan niet alles niet hahahahah.

ik had 4 zwangerschapsbroeken maar de buikbanden die eraanzitten laten dikke striemen in mijn buik achter dus die heb ik neit meer aan. ik heb een paar mooie jogging broeken. ik ga echt niets nieuws meer kopen voor misschien nog 2 a 3 weken. dat vind ik echt zonde, ik koop liever daarna een mooie broek hahahahahah.

kom aan meiden nog ff doorzetten de latste loodjes, voor mij is dit de laatste keer dus ook hierbvan probeer ik te genieten. straks zijn ze eruit en voel ik dit noooit meer.

x martina

Oh wat fijn toch altijd om te horen dat je niet de enige bent!
Bedankt voor jullie reacties.
Vandaag de kleine man nog maar een dagje thuis gehouden van de creche. Ben zo bang dat we anders weer van vooraf aan beginnen. Nu mis ik wel mijn dagje voor mezelf maar ja...dat is dan maar zo.
De ene dag trek je het gewoon ook beter dan de andere dag...

Nog even vol houden!
En voor al julie meiden met een tweeling en die al zo ver zijn...pfff....ik zal verder niet zeuren.

Groetjes mama3007

Terug
Bovenaan