Ok, ik geef toe, ik ben een vampier, en nou weg met die look!!!!!

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

Ik ben nu 19w2d, al enkele weken geen last meer van braken of misselijkheid, behalve bij 1 geur.
Je raadt het al, LOOK

Dan ga ik echt over mijn nek!!!
En woon ik nou net in Griekenland, waar iedereen look eet!

Hebben jullie ook zo'n dingen waar je echt niet tegen kunt?

Heel veel knuffels, sita

Hoi,

weinig meer gelukkig...
maar van FRIKANDELLEN kan ik echt over mijn nek gaan. Het lijkt wel of ik de frikandel ontleed met mijn neus, en ieder goor stukje oog/oor/kont van die gore varkens en koeien ruik.

Verder ben ik niet meer van de chocola terwijl ik dat toch echt lekker vond. geef mij maar een cheeseburger van de mac...ik zou er voorheen niet bij stilstaan, maar wat lijken me die nu lekker zeg!!

Hahaha, ciska, wat grappig,

Ik ben nu namelijk verzot op frikandellen, en ook op chocola, en op ijsjes, terwijl ik vroeger geen ijs lustte.
Maar die cheeseburger van de mac laat ik dan weer staan, hahaha
Toch wel grappig al die rare dingen he.
knuf

hoihoi, het zijn niet zozeer de producten als wel de luchten die ervan af komen wanneer het bereidt wordt bleggghhhh!!!

zals kip vind het lekker maar moet het niet ruiken, zo ook met vis verse getrokken soep en noem maar op, toch een probleem want ik vindt het nog wel lekker om te eten, dit is mijn rariteit.

liefs linda

de geur van gebakken gamba's/ sardines
dan heb ik al gegeten

normaal hou ik niet van zoet, en nu wel

xxsuzan

Bij mijn eerste twee zwangerschappen kon ik de eerste 16 weken niet tegen de geur die vrij komt bij het braden van gehakt. JEG!!!

Bij deze zwangerschap kon ik de eerste 16 wkn tegen geen enkele geur: van eten tot en met parfumgeurtjes van collega's.
Na die 16 wkn nam het geleidelijk af en nu kan ik overal weer tegen....

Ben nu  wel verzot op chocola en koekjes......dus daar kan ik beter maar niet teveel van in huis halen.

Groetjes Renata; 34 3/7 wk zwanger.

Hey meiden,
Ik heb sowieso een goed ontwikkeld reukorgaan, maar nu met mijn zwangerschap helemaal. Als iemand stinkt ruikt niemand het, maar ik weer wel. Ik hield eerst echt niet van kaas en nu eet ik het zonder moeite. Alleen mijn vriend is gek op tosti's en daar word ik wel weer misselijk van. En vet eten vind ik nu erg lekker terwijl ik eerst toch van de gezonde dingen was!

He meiden

Ik kan niet tegen de geur van paardenworst, ga dan echt 2 rondjes om, kan ook niet langs de verse slager lopen, echt bah bah...

In het begin dat ik net zwanger was rook ik overal ijzer, als ik een vestje aanhad met een rits dacht dat ik niet lekker werd...Maar het leukste om te vertellen vind ik Elvive antiroos shampo voor mannen, mn vriend heeft best veel last van roos en na veel proberen en zoeken waren we erachter dat de blauwe flessen elvive met de oranje letters het beste was. Het zou uit de handel worden gehaald dus bij de DA hier in de stad had ik een voorraadje besteld...Hij lekker wassen met die bende, ik niet wetende dat ik van die geur zo misselijk werd. Als we in bed lagen en ik lekker tegen hem op lag dan werd ik niet lekker van hem, dacht echt hoe kan dat dan? Waar ik ook snuffelde overal die geur, dacht zelfs zou ik hem niet meer willen want er is niks lekkerders aan snuffelen aan dat waar je van houd toch?

Tot op een dag mijn shampo op was dus ff voor 1 keer de blauwe fles van hem, lekker mn haar gewassen gestylt en op weg naar mn vriendin in Zwolle..en jullie raden het al, ik werd niet lekker van mezelf, wat een lucht!!! Ben eerst naar huis gegaan en ben weer gaan douchen, die flessen allemaal teruggebracht, ze moesten er bij de DA wel om lachen...Door het uitspoelen rook hij er natuurlijk helemaal naar, later moest ik het dan toch maar vertellen hij lachte zich kapot...nu dan maar een beetje velletjes op zn bol maar ik wil wel weer aan um snuffelen...

Terug
Bovenaan