He meiden
Ik kan niet tegen de geur van paardenworst, ga dan echt 2 rondjes om, kan ook niet langs de verse slager lopen, echt bah bah...
In het begin dat ik net zwanger was rook ik overal ijzer, als ik een vestje aanhad met een rits dacht dat ik niet lekker werd...Maar het leukste om te vertellen vind ik Elvive antiroos shampo voor mannen, mn vriend heeft best veel last van roos en na veel proberen en zoeken waren we erachter dat de blauwe flessen elvive met de oranje letters het beste was. Het zou uit de handel worden gehaald dus bij de DA hier in de stad had ik een voorraadje besteld...Hij lekker wassen met die bende, ik niet wetende dat ik van die geur zo misselijk werd. Als we in bed lagen en ik lekker tegen hem op lag dan werd ik niet lekker van hem, dacht echt hoe kan dat dan? Waar ik ook snuffelde overal die geur, dacht zelfs zou ik hem niet meer willen want er is niks lekkerders aan snuffelen aan dat waar je van houd toch?
Tot op een dag mijn shampo op was dus ff voor 1 keer de blauwe fles van hem, lekker mn haar gewassen gestylt en op weg naar mn vriendin in Zwolle..en jullie raden het al, ik werd niet lekker van mezelf, wat een lucht!!! Ben eerst naar huis gegaan en ben weer gaan douchen, die flessen allemaal teruggebracht, ze moesten er bij de DA wel om lachen...Door het uitspoelen rook hij er natuurlijk helemaal naar, later moest ik het dan toch maar vertellen hij lachte zich kapot...nu dan maar een beetje velletjes op zn bol maar ik wil wel weer aan um snuffelen...