Okay...kan iemand me dit uitleggen???

Hoi Allemaal!

Ik word een beetje hopeloos van het gesleep met tampons en inlegkruisjes.
Bovendien krijg ik stiekum hoop, terwijl heel mijn verstand roept dat het niet kan.

Het zit zo:
Al vanaf dag 13 (ws. eisprong?) heb ik bijna continue dat zeurende ongi-gevoel.
Donderdag, dag 30 heb ik heel optimistisch een test gedaan, die was negatief, niet helemaal onverwacht.
Vrij kort daarna verloor ik wat (bruinsig) bloed. En nu loop ik dus al 2 dagen rond met tampons e.d. terwijl er maar niets komt. Voel me écht waardeloos en chagarijnig, alle slechte dingen van een menstruatie (al ruim 2 weken zelfs), maar geen menstruatie....
Het meest logische is gewoon dat ik toch heel binnenkort ongesteld ga worden.

Iemand van jullie dit ook meegemaakt? Hoelang duurde het voordat je écht ongi werd?

Liefs, Jaine

 
Ja ik ken het en heb het al 2 keer meegemaakt, sinds ik gestopt ben met de pil.
Ik heb normaal een regelmatige cyclus van 26 dagen, de eerste keer ben ik ook echt ruim een week overtijd geweest en steeds een negatieve test, de tweede keer nog niet zolang geleden, ook ruim een week overtijd, maar wel met af en toe wat bruinige afscheiding, verder had ik nergens last van betreft menstruatiegevoelens, en ineens is het gekomen uit het nits uit de lucht komen vallen, nou en dat heb ik ook geweten, wat een pijn heb ik toen gehad. Waarom dit uit bleeft weet ik niet, en ook niet waarom ik ineens ongi was geworden, achteraf denk ik weleens misschien ben ik toch wel zwanger geweest, maar is het vroegtijdig afgebroken, maar dat zal ik nooit weten of dat waar is.
Maar in ieder geval ik ben daarna dus wel ongi geworden na ruim een week, en dit heeft dan ook 3 dagen hevig geduurt.
Laten we maar zeggen dat jij geen controle meer hebt over je lichaam en je lichaam zelf wel bepaald wanneer je ongi wordt en hoe.

Nou succes ermee, en helaas moet je nog even slepen met tampons ed.

Groetjes Mimi
 
Dat van die vroegtijdige afbreking van een zwangerschap heb ik ook wel eens gedacht. Ik herken het huidige gevoel nl. van mijn eerste zwangerschap. Toen was het dus echt een zwangerschapssymptoom. Toen ik in maart stopte met de pil had ik ditzelfde gevoel ook heel sterk maar werd ik na bijna 40 dagen toch nog ineens ongi. Maaf of het wel of niet een afgebroken zwangerschap is zal altijd wel een mysterie blijven.
Het zal dus wel waar zijn wat jij zegt...dat de controle even weg is en ik me maar moet behelpen met tampons etc.
Bedankt voor je verhaal!

Groetjes, Jaine
 
Terug
Bovenaan