Okay, zippo zebra here we come!!

A

Anoniem

Guest

Nou ik hoop dat ik het goed heb, anders moeten jullie me maar verbeteren...
Links Marieke, daarnaast weet ik niet meer, ben je naam vergeten   (sorry!!!!!!) en daarnaast Kim met Delano

Hier Geeske met Wieteke aan de borst. Mirthe zit in de kinderstoel en Lilian zit ernaast.

Dit zijn Twan en Marin. Heel lief.

En zo leuk vond Twan het in het begin.... Niet dus! Daar baalde ik echt van! Gelukkig sliep hij heel even in de buggy, maar het grootste gedeelte was hij moe en huilerig.

Op de voorgrond: Tess en Yoell, liggend met fles: Marin en van die ander ben ik ook ff de naam kwijt. Sorry!!!!

Liefs Maaike mv Twan, die overigens thuis wel kan lachen!

Leuke foto's!!
Ja de baby's ken ik allemaal wel hihi,.. Ben meestal wel goed in namen en gezichten onthouden.

Die laatste foto is schitterend!!

Esmé mv Kay

Helemaal goed hoor (wat mijn foto betreft dan). Wieteke ligt inderdaad aan de borst bij mij (Geeske). Volgens mij staat op de eerste foto in het midden Denise!

Zou je de foto van Wieteke & mij door willen sturen naar mij?
Mijn e-mailadres is: koopman-ridderbos@hetnet.nl

Alvast bedankt.
En gelukkig dat Twan thuis wel weer kon lachen! Heeft hij in de auto nog een beetje lekker kunnen slapen?
Wieteke heeft in de auto wel wat geslapen, maar heeft vooral vandaag het één en ander aan slaap ingehaald.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke.

super leuke fotos ziet er toppie uit hoor
groetjes priscilla mama van rick

Tja... en voor foto's van Tygo en/of ikke.... happymarieke@hotmail.com

Groetjes Marieke

Leuke foto's! Je hebt de namen goed onthouden zeg!

Ziet er leuk uit! Zal ook wel leuk  zijn om de gezichten bij de namen en verhalen te zien..
Groet mv Thom

Terug
Bovenaan