Jesus zeg zijn jullie nu allemaal tevreden, jammer hoor. Maar hadden die vervelende mensen niet wat eerder kunnen vertrekken. Laat mensen toch in hun waarden. Een ieder heeft recht op menings uiting en een ieder heeft recht om hier een bericht te plaatsen over een onderwerp naar keuze. Als je dan niet geintereseerd bent kan je ook door zoeken naar een ander bericht,van een ander persoon. Een ding moeten jullie allemaal toegeven, loentje heeft er wel altijd haar naam bovenstaan, en dat is al weer heel wat meer dan anoniem, de held. Als je dan ziet dat het van loentje is kan je gewoon door scrollen... En je hoeft niet te reageren, als een een of ander heel dominant wezen, dat een ander gaat vertellen wat ie wel en niet mag. Wat is dat miselijk zeg. Soms schaam ik me rot dat ik een nederlander ben, bekrompe ... volk. Kijk niet altijd naar een ander maar let op je zelf, hebben de meeste d'r handjes vol aan.
Schaamteloos dat is het. Jammer, beetje jammer.
Ik wens een ieder die vertrekt en fijne zwangerschap verder en niets dan goeds. En veel succes met bevallen.
Groetjes Saab