Oke dan

Als jullie me echt allemaal zo haten ga ik wel weg. Hou nu maar op met dat gevit op elkaar en dat ruzie maken over mij, je hebt je zin. Ik wens iedereen nog een fijne en gezonde zwangerschap toe.
 
Nee loentje je bent gek gewoon lekker blijven hier,dan lezen ze toch lekker niet jouw berichten iedereen heeft daar volgens mij een vrije keus in!!!

Liefs san
 
Voor mij is de lol er ook af, ik ga een leuker forum zoeken. Niet te geloven, wat een kleine kinderen zitten er hier. Lekker voorbeeld voor je eigen kinderen, maar niet heus.
 
Goed gedaan meiden, top! Wees maar trots op jezelf. Ik weet niet of het waar is wat sommigen zeggen, dat jullie geen zwangere vrouwen zijn maar een stel gefrustreerde gifkikkers (m/v) die hier de boel proberen te verzieken ter amusement, maar ik hoop het echt van harte want je moet er toch niet aan denken dat jullie kinderen gaan opvoeden. Daar komt dat gepest op scholen dus vandaan, kinderen kijken het gewoon af van hun ouders.
 
Ik ben het met San eens maar ik kan me er wel wat bij voorstellen, leuk is het niet meer dus waarom zou je dan blijven. Dit gezeik duurt nu al maanden en het ziet er niet naar uit dat het nog gaat ophouden. Maar je moet het eigenlijk alleen voor jezelf doen en niet voor dat opgefokte stelletje hier...
 
Hoi allemaal,

Laat je toch niet zo kennen. Door te schrijven dat je hier weggaat, hebben ze jullie precies waar ze jullie hebben willen. Mijns inziens is het beter die personen die deze site proberen te verzieken, gewoon compleet (en dan bedoel ik ook echt compleet) te negeren. Des te minder plezier zullen ze beleven aan hun eigen reacties.

Groet Fonske.
 
Jesus zeg zijn jullie nu allemaal tevreden, jammer hoor. Maar hadden die vervelende mensen niet wat eerder kunnen vertrekken. Laat mensen toch in hun waarden. Een ieder heeft recht op menings uiting en een ieder heeft recht om hier een bericht te plaatsen over een onderwerp naar keuze. Als je dan niet geintereseerd bent kan je ook door zoeken naar een ander bericht,van een ander persoon. Een ding moeten jullie allemaal toegeven, loentje heeft er wel altijd haar naam bovenstaan, en dat is al weer heel wat meer dan anoniem, de held. Als je dan ziet dat het van loentje is kan je gewoon door scrollen... En je hoeft niet te reageren, als een een of ander heel dominant wezen, dat een ander gaat vertellen wat ie wel en niet mag. Wat is dat miselijk zeg. Soms schaam ik me rot dat ik een nederlander ben, bekrompe ... volk. Kijk niet altijd naar een ander maar let op je zelf, hebben de meeste d'r handjes vol aan.

Schaamteloos dat is het. Jammer, beetje jammer.

Ik wens een ieder die vertrekt en fijne zwangerschap verder en niets dan goeds. En veel succes met bevallen.
Groetjes Saab
 
Terug
Bovenaan