Oke en nu...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Helaas zijn de rode duivels bij mij gekomen vandaag, maar wel twee dagen later dan verwacht, normaal heb ik een cyclus van 29 dagen maar nu dus een van 32 dagen hoe moet ik nu mijn  volgende NOD  berekenen....??  

-xxxxx-jes maris....

met dat probleem zit ik dus ook eerst 28 en nu 32
ik zie het gewoon allemaal aan komen ze niet na mijn laatste nod dan ga ik testen

als je gewoon van 32 dagen uit gaat ,,,
en in je achterhoofd houd dat het dus mischien 3dagen eerder kan komen....

maar hopelijk ben je dan zwanger en hoef je nergens rekening meetehouden,nou suc6

xxx tam 80

ja goed maar hoe reken je dan je eisprong uithaha
ik klus de hele maand om de dag met uitzondering van ongi maar je weet niet wanneer je ei is he

Hoi hoi,
Ja indd dat bedoelde ik ook, hoe reken je dan je ovulatie uit...??

-xxxxxx- maris

tja dat probleem ken ik...
ik heb es een x op een site gezeten waar je je ovualtie kon berekenen als je een onregelamtige cyclus hebt... maar welke site was dat?? denk denk...

misschien was het op www.kindjeopkomst.nl ...!!! weet het niet meer zeker...

ma wat jullie ook kunnen doen is temperaturen... dan zie je ook wanneer je ovuleert..

of ovulatietesten gebruiken!!!

succes meiden!!

xxx

ja maar dat schiet niet op, het temperaturen want ik ben niet echt het type om steeds in de gaten te hebben, oh ja moet nu temp opmeten, dat werkt niet voor mij, bovendien zou ik er dan veel te veel mee bezig zijn, nu ook al wel maar goed
en die ovulatietesten tja daar ben ik aan begonnen, maar als je iedere maand voor 15 euro of zo kwijt bent aan die testen, dan laat ik het liever gewoon zo

Hoi Hoi,

Inderdaad op de site kindjeopkomst.nl staat het een en ander over je cyclus en het
berekenen van de eisprong. Je kunt hier de eerste dag van je ongi invullen en dan
wordt er een rekensommetje gemaakt. Maar dit is met name voor een regelmatige
cyclus en voor de anderen is temperaturen de beste optie. Staat ook vermeld.
Kijk op de hoofdpagina in de rechterkolom.
Succes ermee en groetjes van Elsa

Terug
Bovenaan