oke....hij doet het er om!

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas!

Ik weet het zeker hoor, Max doet 't er om...mama eens flink laten huilen. Sinds een dag of 5 heeft ie lopen helemaal ontdekt....hij wil niks anders meer. Hij had een paar dagen na zijn verjaardag al wat stapjes gezet maar daar bleef het een poosje wel bij.
Maar nu loopt ie als een kieviet! (nou ja....een kieviet met een flinke borrel op, en wiens moeder stiekum eigenlijk een eend was die er een affaire met een kieviet op na hield)
Vanochtend zag ie er ineens zo vertederend uit, in z'n heuse kleine grotejongens pyama, met dat waggelende luierkontje, mond open en tong eruit vanwege de inspanning en concentratie. En toen ie het hele huis doorgelopen was ging ie zitten en gaf zichzelf een welgemeend applaus! hahah En toen barste ik dus in tranen uit, vind het ineens allemaal veeeel te snel gaan!
Oh jemig kan je voorstellen dat ik hem op een dag naar de kleuterschool moet brengen...? haha dan kan je me echt bij elkaar dweilen.
Anyway, ben al weer klaar hoor, met m'n emo-dooserietis :)

Ajuus, ilja

Jee wat ben jij een huilebalk zeg!

Hoe vaak ik wel niet met tranen in m'n ogen naar m'n kindjes zit te kijken of te luisteren..... Wist niet dat het moederschap me zo week zou maken.

Maar die Max van jou is wel een kanjer hoor. Een terecht applaus voor 'm zelf!

Liefs,

Tessie mv Juli & Finn

Ahhhh, cute......   Wat zijn ze geweldig als ze zich zo concentreren he?

Groetjes
Susan

Als je het zo omschrijft moet ik ook een traantje laten... haha!!!
Maar ja, ze doen het erom, zeker weten. Hier ook zo’n jankert; doet Stijn iets knaps, zit z’n moeder weer te huilen. Jank jij maar lekker hoor, zolang het van geluk is...

Ach heerlijk toch om zo lekker nar je ventje te kijken..
En so what!! Laat die tranen lekker gaan, ook ik heb dar soms last van als ik naar ons in iddels al 82 lange meisje kijk.. Ik kan niet geloven dat dat mijn kleine hummeltje was en nu al zo groot, ondernemend, ondeugend maar och zo'n scheetje is..  

Als we nu eens alle tranen opvangen weet ik zeker dat we nooit meer water tekort  zullen hebben.

groetjes pally  

Terug
Bovenaan