oke nog 1x dan weer een hele dag en n8 buikpijn gehad!

Nou zoals de titel al zegt, weer de hele nacht onzettend pijn gehad in mijn buik! Dat trok door naar mijn rug! Wederom geen regelmaat, maar echt word r gek van! Na een poosje terkt het weer weg. Ik heb heel erg rustig aan gedaan, maar ik denk dat de beeb niet meer wil dat ik nog werk! Had namelijk vrijdag gewerkt en had het van vrijdag op zaterdag nacht en de hele dag zaterdag. Ik moet nog 5 dagen werken, en met een beetje geluk nog 4! Dat gaan ze even aankijken, ik zal heel blij zijn als het kerst is! Dan ben ik klaar! Nog 1,5 week te gaan!, maar oooo wat ben k het zat!
Volgens mij zijn het voorweeen, maar helemaal zeker weten doen ik het niet, k zal het eens aan de VK vragen als k woensdag weer moet!

Liefs

Hey Janne!

Doe je wel echt rustig aan? Ik herken die pijn in rug ook toen ik nog werkte. Inmiddels ben ik al weken thuis...en heb ik veel meer rust. Ik merk wel als ik te veel heb gedaan op een dag zoals gisteren, toen moesten die 4-5 dingen op mijn to do list gedaan worden en manlief was vrij (weekend) dus dan kan ik weer lekker te keer gaan, hij doet dan het zware werk en ik het lichtere, maar ik merk dat ik dan meer doe dan op een doorde weekse dag, dan ga ik ook altijd even liggen op de bank enzo..
Neem je rust en geef aan als het te veel is op je werk! Je werkt toch in een bloemenwinkel, moet je daar dan niet heel de dag staan? En die kleine Senne loopt ook nog rond die zijn nodige aandacht vraagt...dus! Nou succes met de laatste 1,5 week en laat even weten of je rug/buikpijn weg zakt!

liefs Janne van Krukel!

He Janne,

Doe je wel een beetje rustig??? Ik kan me voorstellen dat die 4/5 dagen nog heel lang duren voor je.....
Vervelend dat je er zo'n last van hebt. Je moet natuurlijk ook de hele tijd staan in de winkel??
Denk aan je zelf hè!!!
Hoe is het met Senne?? Hebben jullie samen de kerstboom al gezet?

Liefs,
Dymphy

Ja we hebben de kerstboom al gezet ja samen, hij was helemaal in de gloria! Erg leuk! Er hangen nu ook van die kerstballen in van de c1000 met van die
disneyfiguren erop!
Verder probeer k echt heel erg rustig aan te doen en genoeg tijd te nemen tussendoor! Morgen weer een dagje werken en dan kan k er weer een wegstrepen! Gelukkig!
Liefs Janne

Terug
Bovenaan