oke t duurt nog even maar ik heb zo'n zin in 20wkn echo, jongens/meisje, namen,/kamertje etc

hoiii

precies 12 weken ben ik morgen en het mag van mij allemaal wel wat sneller gaan. mijn geduld wordt al erg op de proef gesteld omdat ik door de echo vorige week een week terug ben geplaatst.

-ik wil een buik waarvan mensen zeggen " goh is ze zwanger"   ipv " goh die mag wel eens lijnen"

-ik wil weten of ik alle roze spulletjes van zolder kan halen van onze twee dochters of dat we heel misschien iets blauws kunnen kopen dit keer.

-ik wil aan het kamertje beginnen, of liever gezegd mn vriend aan het werk zetten haha.

-ik wil schopjes voelen

zuchtttt,... nog even wachten.

nog meer meiden ongeduldig?

Hoi!
Zeker zeker, helemaal omdat het mijn eerste is denk ik. Kom maar op met het echte zwanger zijn! Ik wil alleen niet weten wat het wordt. Vrijdag heb ik de tweede echo, dertien weken ben ik dan. Vind ik zooo spannend (heb in januari een miskraam gehad), daarna ga ik toch echt dingen kopen/uitzoeken!!!! Heeeeeeeeeeerlijk!
Nou geniet ervan he!
Dagdag
D

Ja ik herken ook wel het een en ander, vooral nu het lekker weer is zie ik mensen denken: Is ze nou zwanger? of gewoon dik? Heb al een aardig buikje maar niet van de kleine, die heb ik gister gezien en die zit helemaal beneden. Over twee weken weet ik wat het wordt, heb namelijk een onderzoek gehad. Dus spannend en de kinderkamer stond er nog, van ons vorig kindje (met 25 weken zwangerschap verloren)

Maar wel super benieuwd wat het wordt, ze zeggen dat vanaf week 13 je buik weer een beetje gaat groeien.

Gr. Ingrid

hoi meiden,

wat erg dat jullie allebei een miskraam hebben gehad,..en dan heb je het kamertje al helemaal klar staat,..wat vreselijk!!! ik wens jullie beiden een super zwangerschap toe en een heel gezond kindje.

ik zou deze laatste keer ook liever niet weten wat het wordt maar omdat alles maar dan ook echt alles op babygebied bij ons in huis roze of meisjesachtig is.   moet er toch het 1 en ander verkocht/gekocht worden als het evt en jongetje is.

spannend fenne dat je het al bijna weet, wat voor onderzoeken heb je laten doen?

groetjes janneke

hoi,

Ook hier hoor!
En ook zwanger van de 3e....

wil idd
- een hele zwangere buik
- beweging voelen
- het hartje horen bij de verloskundige (volgende week korte tussen controle apart ter geruststelling na mk in januari)
- de 20 weken echo die bij ons toch een medisch karakter zal hebben vanwege verhoogde kans op een open rug, maaaaarrrr ben ook zeer benieuwd of wij het blauwe weer van zolder gaan halen of toch op zoek moeten naar nieuwe kleertjes (want het is idd vrijwel onmogelijk om neutraal spul te vinden.... we kunnen ook dozen ruilen als jij alleen maar meidenspul hebt haha)
- dat de zolder ineens over nacht klaar is en ik me daar eerst kan uitleven op een echte peuterkamer voor de jongste

Maar ben eigenlijk allang blij als het gewoon allemaal goed mag blijven gaan en er in november een gezond kindje op mijn buik ligt. Geslacht maakt niet uit en als er nog geen kamer af is voor de jongste slaapt de baby eerst maar bij ons op de kamer (wat toch de bedoeling is ivm wederom bv) en komt dat allemaal later wel.... maar het is wel leuk om te dagdromen

groetjes,
Marije (12 weken en 6 dagen)

Hier nog een ongeduldige!! hihih
Ik ben nu in verwachting van nr2. Daan voelde ik met 15 weken al, dus ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren!
23 juni hebben we de 20 weken echo, super spannend. En hoop dan ook stiekum dat ze dan kunnen zien wat het word! Bij Daan hebben we nog een pretecho moeten doen, hij hield zijn handjes er voor hahahhahaah

Als we weten wat het wordt gaan wij ook gelijk met het kamertje bezich! Super leuk!!

Groetjes Sylvia

Heej Janneke

Ik heb een vlokkentest gehad, die viel hartstikke mee, had erger verwacht (vond de vruchtwaterpunctie vorige keer pijnlijker) en nu ben ik lekker aan het rusten met dit hele mooie weer (mij hoor je ook even niet klagen) vind alleen erg jammer dat ik pas over 4 weken terug mag komen, maak me nu al zorgen of alles goed is met het kindje. Dus 4 weken zullen erg lang zijn. Alleen voelde ik gisteravond volgens mij beweging (geen schoppen maar dat  het zich omdraaien ofzo) bij Fenne ons dochtertje voelde ik dat al met 17 weken en de placenta lag er toen nog voor, nou ligt het erachter dus het zou kunnen maar eerst wil ik het nog een paar keer voelen voordat ik het zeker weet.

Ik hoop dat ik het vanavond weer voel, want ik weet wel dat ik zwanger ben maar heb nog geen "gevoel"met het kindje om het zo te zeggen, bij Fenne had ik dat wel, maar onbewust heb je er nog geen band mee omdat het de vorige keer zo mis is gegaan. Heb daar wel een beetje een schuld gevoel over, ben ook bang dat dat helemaal niet komt, daarom zei een vriendin van me dat ik anders op yoga moest gaan dan krijg je meer contact met je kind, maar ik ben super nuchter, weet helemaal niet of ik dat wel leuk zo leuk vind.

Gr. Ingrid

hoi meiden,

gek hoe alles ineens een andere wending kan krijgen, misschien hebben jullie mijn verhaal ergens anders hier op t forum gelezen, maar even in het kort, woensdag kreeg ik ineens vreselijk veel bloedverlies, mijn broek was compleet doorweekt, na wat onderzoeken en twee nachten in het ziekenhuis blijk ik een voorliggende placenta te hebben. ineens boeit het me niks meer wat het wordt en hoe het kamertje er uit gaat zien, voorlopig hoop ik alleen maar dat er geen bloeding meer komen en dat ze met 20 weken zien dat de placenta wat omhoog geschoven is zodat de uitgang vrij is.

moeder van fenne ( ik weet even niet meer of je naam er nou bij stond)

ik denk dat het heel logisch is dat je nog een beetje afstand houdt van je kindje, het is nogal niet wat wat je meegemaakt hebt. ik had het ook met de 2e en die zwangerschap verliep prima, ik had het simpelweg te druk om heel de dag zweverig te gaan doen met mijn buik, dat verandere trouwens wel na 20 weken toen we wisten dat het een meisje werd, toen werd het ineens " echt"   en toen schopte ze ook echt enzo,..voor die tijd is het zo'n ver van je bed show.

yoga...tja mijn ding zou het ook niet zijn, ik denk dat ik constant moet lachen.

fijn dat de vlokkentest meeviel, wanneer krijg je de uitslag?

groetjes janneke (mv lotte en feline)

Terug
Bovenaan