okee dat doen we dus niet weer

A

Anoniem

Guest
Bij deze beloof ik
(mezelf) dat ik nooooit meer voor mijn NOD ga testen. Mijn cyclus is tussen de 24-28 dagen. Vandaag heb ik helaas, ondanks weer een mooie positievere test vanochtend, nu rode afscheiding en denk dus dat het einde oefening is. Op naar ronde 11. eigenschuld dikke buld zal ik maar zeggen, moet ik maar niet zo vroeg testen... maar :(:(:(

aah wat vervelend zeg.
en naar de verhalen van je te lezen dacht ik echt dat het wel goed zou zitten.
helaas, weet verder even niets te zeggen...

He bah, wat rot zeg.
ik of iemand anders hoeft je idd niet te vertellen wat het risico van te vroeg testen is.
Des al niettemin is het gewoon klote dat je weet dat je zwanger was maar dat het toch zo vroeg fout is gegaan :-( :-(

Sterkte meis

Och lieverd toch...
Jeetje ik weet niet wat ik ervan moet zeggen.

Veel sterkte!
Liefss

He bah nee toch! Balen is dat toch steeds weer.... Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!

Ach neeeeeeee dit had ik nooit verwacht. Jeetje hopen dat het loos alarm is. Maar zo niet heel veel sterkte, je zult je zo rot voelen! hoeveel je jezelf ook voorhoud dat het mis kan gaan, je rekent er stiekem niet meer op...

Ik zou niet meer testen vooraf, want dit doet nog veel meer pijn dan afwachten.

Sterkte.
Wenser

ik zeg ook zo vaak niet voor mijn nod te testen maar stiekum deed ik het wel steeds weer ...

Het hoeft nog niks te beteken , breekt het wel door dan veel sterkte !!

Liefss

Nou potverdorie zeg.. Nu is het weer weg! Het was vanmiddag even bij het afvegen Later nog een keer bruinig en nu niets meer. Ik wordt echt gek van mn lichaam. Of wordt gewoon ongesteld of stop met die onzin.. Ik heb ook geen buikpijn of zo. Als je een miskraam hebt stoppen toch ook je kwaaltjes? Nu had ik er haast niets, maar ben nog ongelovelijk moe, niet vooruit te branden. kan ieder momend in slaap vallen. nog steeds wat flauwtjes (niet echt misselijk maar ook niet lekker) en af en toe voel ik mn borsten.
Ik wacht maar af reken er maar gewoon op dat het misgaat

Bedankt voor jullie berichtjes

Terug
Bovenaan