okee, dit heeft helemaal niets met zwangerschap te maken....

A

Anoniem

Guest
Maar wat ik me afvraag:
(Zie nl nu ook al reklame voor dit op deze jonge gezinnensite...)

Wie wil er nu een bakfiets kopen van 599 euro?
En dan zit er volgens de energieleverancier al 500 euro korting op!!

Hij is best leuk hoor, maar VIJFHONDERDNEGENENNEGENTIG euro voor een fiets met een bakkie ervoor????

Zo, dit heeft lekker niets met zwangerschap te maken (kan op dit moment niet eens fietsen), maar ik moest het effe kwijt!!!!

Groetjes Renata.

whahahahahhahahhahh

nou je heb mijn aan het lachen hoor ik zat het te lezen en ik dacht waar heeft ze het over hahah ik kijk en zie die bakfiets en idd wat een hoop geld voor die bak en fiets hahah ja je weet maar nooit misschien zijn er moeders die opeens denken he dat is handig die schaffen we aan wel eerst groene stroom nemen dan he anders heb je geen korting hahahahh

veel liefs cora

Blijkt zelfs 699,- euro te zijn....

Hahaha...
zegt mijn man net: kijk wat een leuke bakfiets!! Dacht dat hij een grapje maakte, maar niet dus....
Toen vertelde ik dat ik net een topic over die bakfiets geopend had. Moest hij wel om lachen, vooral omdat (als we het geld hadden ervoor) hij hem best zou willen kopen.

Zo zie je maar weer.....

Jaaa best een hoop geld he

Toevallig dat mn vriendin en ik samen zaten te babbelen over die fiets, zo van wel handig toch? boodschappen doen ff snel, kids erin je kan er zelfs een dekje overheen doen blijft alles droog, ja duh alleen wij  niet en met de herfst voor de deur en een dikke wind moet je best trappen hoor!!

Ja duur dit, duur dat, komt haar vriend thuis zegt ie, halen er er toch eentje??? hahah wij dachten  is een grap....maar nope geen grap....
Nou zegt ze we denken er nog wel over, wij stiekem zoeken naar een 2e handse je weet maar nooit misschien.... Nou valt tegen, dus de fiets zal toch wel wat bevallen misschien want weinig of geen 2e handse, of bijna even duur...

groetjes

Terug
Bovenaan