okee, en nu dan de meisjesnamen

A

Anoniem

Guest
Jongensnamen vind ik zelf (persoonlijk) niet zo moeilijk, mijn man en ik hebben daarin dezelfde smaak.

Maar meidennamen...dat is weer een heel andere zaak.

Hoe gaan jullie je dochter noemen ????

Groetjes Renata.

wij krijgen een meisje en gaan haar demi noemen:)

groetjes amanda(20w en 2d

hoi

Wij krijgen een zoon nu maar hebben al een meid en die heet denise gr wendy 22,2wk zwanger

hallo..

Wij krijgen ook een zoon, dat weten we sinds 3 weken....maar als het een meisje had geweest dan hadden we de namen desteney daisy..

Gr.   Tjits   23wk + 3

Wij verwachten over ruim 8 weken een meisje met de naam Leah!

Ik weet nog niet wat het wordt,maar heb al een dochter,en zij heet Nina..
Miss een idee?
grtz An

Ik weet niet wat het gaat worden, maar zowel de jongens als de meisjes naam liggen al klaar. Ik wil alleen graag een zo apart mogelijke naam, dus verklap de eerste naam nog ff niet. De tweede naam voor een meisje heeft mn vader verzonnen en is niet zo heel apart dus die wil ik wel verklappen, en de naam is: Raven (ja idd Raaf in het engels..)

Verder had ik op mn lijsje Mindra staan, vind ik nog steeds een mooie naam en het betekend mijn trots, erg toepasselijk dus!  

Veel suc6 met kiezen

Liefs Nika

Onze dochter heet Thirza, wat lieflijk, bekoorlijk, betekend. Haar tweede naam is Myrthe. Dit is een struik/plant en heeft iets met vruchtbaarheid te maken, maar dat vonden we met name gewoon erg mooi bij Thirza.
Voor haar vond ik Rachel ook erg mooi, alleen dit betekent moederschaap en ineens verloor het wat aan schoonheid, hahaha.
Als puk2 ook een meisje word hebben we weer een aparte naam die erg mooi is bij Thirza, maar dat verklap ik nog maar even niet.

Groetjes,

Marjoke.

Terug
Bovenaan