Okee, ik ben het zat dus..........

A

Anoniem

Guest
Heb ik ovulatietesten besteld......het meest makkelijke en erg betrouwbaar! In mei begin ik er mee................wat een opluchting! Op deze "gokmanier" duurt het me nu te lang!

Spannend!

P.s: ik hoef het dan toch 1 maand bij te houden? Mijn cyclus is altijd 30/31 dagen dus zeer regelmatig.....

xxxxxxxxxxxxxx mij

Hey!

Geef je groot gelijk! Ben er zelf ook na 6 maanden mee begonnen! Helaas hier nog geen resultaat, maar dat heeft waarschijnlijk een oorzaak...

Mijn cyclus is altijd 24 dagen, maar mijn eisprong verschilt nog wel eens. Soms op dag 10, soms dag 11 en soms dag 12. Ik test wel nog steeds, ook een beetje om het gevoel van 'controle' te houden. Dat is meer mijn eigenaardigheidje dan dat het echt nut heeft, hihi...

Succes!

Liefs Daisy

Begrijp heel goed dat je het wachten zat bent.. Ik ook.. Hoop dat je ze niet hoeft te gebruiken, je hebt eind mei je NOD nog toch? ik heb met mezelf afgesproken pas in ronde 7 te beginnen met ovu-tests, om er niet al teveel druk op te leggen.

Heey meid,

Goed van je!! Ben er nu zelf 2 maandjes mee bezig geweest en ben erachter gekomen dat mn cyclus gelijk is (25 dagen), maar mn ei wisselt. De eerste keer op dag 13, vorige week op dag 8. Zou voor de zekerheid dus iig 2 maanden testen dan heb je een beter idee. Vind jij het ook weer zo spannend?? Ik heb mn nod de 26e, jij toch de 30e? Duimen maar!!!

Liefs ciomama

Hey!

Ja, de 30e mijn NOD!! Hoop dat ik die testen eerst niet meer nodig heb!!

spannend!!!!!!!!!!!

Ik raad je aan om de ovulatietesten van Clearblue te gebruiken, deze zijn het meest duidelijk. Wanneer je vruchtbaar bent, krijg je een smiley en anders niet. Bij de 'normale' testen kan het streepje dik en/of dun zijn, maar al snel is er dan twijfel of je nou wel of niet ovuleert...
Ik heb zelf ook Clearblue gebruikt na 7 maanden 'gokken', en het was met deze testen na 1x meteen raak! Nu 27 weken zwanger, dus ik hoop at het voor jou ook positief uitpakt! (haha letterlijk he)

Ik zou ze wel elke maand gebruiken. Ik had ze op testjezelf.nl besteld en heb die van het kruidvat en clear blue ook gehad. Clear blue is heel duur en ik vond ze niet erg nauwkeurig. Kan me niet voorstellen dat je 5 dagen een piek hebt namelijk. Die van het kruidvat gaven duidelijk 1 dag aan maar die van tesjezelf zijn net zo goed en nog iets goedkoper.

Terug
Bovenaan