okk nog 6 dagen geduld hebben

A

Anoniem

Guest
ik moet ook net als pepe 6 dagen geduld hebben,want moet ook 16 febr me nod krijgen,maar nou zag ik net op babybrabbel dat ik 14 febr al een thuistest zou kunnen doen,maar durf het niet zo goed ik ben zo bang dat het een teleurstelling word,of zou het niet beter wezen dat ik toch me nod afwacht.nou meiden wat is nou raadzaam wel op de 14de doen of niet.gr millie

Hoi Millie,

Ik denk dat je beter kan wachten op je nod. De kans dat de test positief is is dan groter dan 14 feb al hoewel het een mooi valentijnscadeau kan zijn als de test positief is.

Susses Sanne

Hoi,

Sommigen testen al voor hun nod positief, anderen pas 3 dagen erna, het hangt er dus wel vanaf.

Ik vind persoonlijk dat het me ook te veel gaat kosten als ik telkens voor mijn nod ga testen. Ik wacht gewoon even mijn ongi af en als die niet komt zal ik dan ook wel een testje halen.

Maar het is natuurlijk erg spannend allemaal! En natuurlijk is het dan ok begrijpelijk dat je het snel snal wil weten (ik kan dat volledig volgen)

Stel dat je op 14 al gaat testen en het is negatief, dan hoef je uiteindelijk ook nog niet alle hoop op te geven. Het kan dan ook wel zijn dat als je nog enkele dagen wacht, dat het vooralsnog positief is.

Ik wens je alleszins veel geduld toe en succes met het wachten!

Groeten,
Lea

Terug
Bovenaan