oktober gaan we beginnen ;-)

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al in oktober gaan we weer beginnen voor een 2e. Nu doen we ook al wel eens stiekem zonder condoom, maar vanaf oktober gaan we weer voor het echie. Als het eerder raak is is het ook goed hoor.

waarom oktober?
ten eerste: is Vera dan 16 maanden mocht het meteen raak zijn zit er 2 jaar tussen en dat wilde ik wel graag.

ten tweede:  wil ik liever niet in september zwanger worden, want dan loop je de kans dat ze tegelijk jarig zijn. Ik weet de kans is klein en misschien is dit wel ver gezocht, maar goed dat is mijn gevoel.

ten derde: ik wilde altijd dat Vera kon lopen tegen de tijd dat we aan 2e gaan beginnen en ik denk dat ze dan wel zover is.

ten vierde: augustus en september zijn zulke drukke maanden dan komen we toch niet echt aan klussen toe. (heb ik dan niet zoveel behoefte aan ;-)

groetjes daan

Heel veel plezier samen!!! En dan nu maar goed droog oefenen zodat jullie straks weer weten hoe het moet

hai,wat leuk joh!! hopen da t snel raak is!!!we  voor jullie!! doeiiiiiiiiiii

heel veel succes!!!!hahaha.ik zal het hier ook eens opgooien

gr petra

Hoi Hoi

Super leuk voor jullie,...

Hoop alleen dat het niet te lang duurt dan, anders klopt je hele berekening niet meer. Soms kun je iets wel graag willen, maar of het lukt is dan een tweede. Bij mij was de eerste meteen raak, maar de tweede duurde bijna een jaar.

Succes

Groeten Kirsten

Hahaha, moet er wel om lachen hoor. Zo hadden wij ook allerlei berekeningen, zo van, dan en dan maar liever niet enzo. Hahahaha, nu heb ik twee kinderen die met een beetje pech (of geluk, net hoe je het bekijkt) altijd in de zomervakantie jarig zijn.

Veel klusplezier!!

Leuk dat jullie voor een tweede gaan ik oktober!!

Oh ja over dat berekenen. Ik had berekend dat ik in de zomer zwanger moest zijn, zodat ik in het voorjaar moest bevallen. Omdat ik niet hoogzwanger wil lopen in een hete zomer.
En in 2007 is het vanaf eind maart tot eind mei snikheet en broeierig geweest....
hahaha

Nu ben ik in Maart uitgerekend, moet wel heel gek lopen wil het voor die tijd snikheet zijn.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan