Oktober

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen zo`n Romed test gedaan(waarvan hun zeggen dat je hem èèn week na ovulatie kan doen ja negatief natuurlijk)had het ook beter niet kunnen doen maar ja,dat is altijd achteraf.
En nu maar speculeren in mijn hoofd,vast te vroeg getest,zou ik de duiveltjes weer krijgen?
Heerlijk!!maar zitten pas in de tweede ronde,maar hoop hou je altijd,je weet maar nooit toch?

Liefs en suc6 voor iedereen Nadine.

He Nadine,

Erg he, iedere keer testen en dan weer een negatief resultaat. Ik zit ook zin ronde twee.
Grappig trouwens, mijn zus heet ook Nadine. Het is niet zo'n veel voorkomende naam!
Ik moet 13 oktober weer ongi worden. Heb sinds begin van deze week al krampjes onderin mijn buik. Afwachten dus. In de eerste ronde heeft mijn lijf me echt flink in het ootje genomen.
Dus ik let niet op tekenen van mijn lichaam. (zegt ze.....)
Probeer er in ieder geval niet teveel mee bezig te zijn.
Zelf denk ik toch dat je te vroeg hebt getest! We houden elkaar op de hoogte oke.
Liefs Yvette

Hoi Nadine,

Balen zeg! Ik leef helemaal met je mee. En inderdaad ben ik ook 6 oktober aan de beurt voor mijn NOD en heb jij al last van krampjes? Ik nog niet dus voor mij is het nog afwachten, spannend dus, maar ik durf niks meer te hopen?! We zien wel.

Groetjes,
Sharon

Hoi Sharon,

Nee nog nergens last van alleen wel van die negatieve test,goede leer voor volgende keer niet weer doen.hihi.
Hoor ook om mij heen wisselende verhalen over Romed,die zeggen dat je zo vroeg kan testen.maar ja,weet ik dat nu.

Suc6 Nadine.

He Nadine,

Dank je wel en we blijven gewoon voor elkaar duimen. Er komt toch een tijd dat het misschien bij ons allebei tegelijk raak is. En als het dan zover is, dan blijven we wel contact houden hoor, want dat is best gezellig zo, vind je ook niet?!

Groetjes,
Sharon

Terug
Bovenaan