oktober

A

Anoniem

Guest
Nou meiden, morgen is het de 1e dag van oktober. Dan zijn we officieel aan de  beurt. Ik vind het wel spannend worden nu. Er zijn al wat kindjes geboren en de bevalling is bij sommigen al begonnen.

Ik ben er helemaal klaar voor. Niet dat ik perse haast heb, maar het mag komen. Voel me heel rustig. Bijna alles is aan kant.  M'n bloeddruk is opeens weer gedaald sinds gisteren (was 3 weken heel erg hoog!).

Succes allemaal met de laatste loodjes....!

Groetjes Empe

Hoi Empe,

Leuk, ik wilde morgen precies zo'n berichtje plaatsen.

Ik vind het ook reuze spannend nu ONZE mnd begint.
Het lijkt nog maar zo kort geleden dat we hier allemaal kwamen met het grote nieuws.

Ik wil ook iedereen HEEL VEEL SUCCES  wensen met de aller aller allerlaatste loodjes en natuurlijk de bevalling. Over niet al te lang hebben we allemaal ons wondertje in onze armen.

Kruimel

Inderdaad meiden, wat is het snel gegaan he?
Ik vind het ook echt heel spannend! Natuurlijk m'n eigen bevalling maar ook die van jullie!
Het forum is volop in aktie en bijna niet bij te houden!!

Succes iedereen!
Rian, morgen 39 weken!

ONZE maand is eindelijk aangebroken !

Maar ik ben zo bang dat het mijn maand niet is, maar die in November.... ben 28 oktober uitgerekend, dus het zal wel een novemberkindje gaan worden !!
Gr Tanja

Gelukkig, het is oktober!!

1 ding is voor mij in ieder geval zeker, deze maand zal ons kindje geboren worden!!

Liefs Jessy

Ja meisjes,

Het kan nu echt niet lang meer duren. Voor iedereen: Zet 'm op! Ik ben zooo benieuwd hoe het ons zal vergaan en welke nieuwe mensjes er allemaal tevoorschijn komen!!

X
Roosmarijn

Ja he he eindelijk!!!!
Het mag van mij ook komen hoor,haha!!

Ben 15 oktober uitgerekend,SPANNEND.

Liefs,Ingrid

Ja wat grappig, mijn vriend zei vanmorgen bij het opstaan dat deze maand weleens de onze kan worden. Ben zelf 25 oktober uitgerekend dus zou ook nog in november kunnen maar ik hoop het niet!
Ik weet ook nog zo goed dat ik elke keer als "onze" maand weer een plekje omhoog schoof ik helemaal trots was dat ik weer een stukje verder was. En nu ben ik alweer bijna 37 weken! Pff de tijd is gevlogen, op de eerste 12 weken na dan!
Het besef dat ik over niet al te lange tijd mama word is ook nog zoo onwerkelijk maar met al die leuke berichten op het forum komt het wel steeds dichterbij!

Heel veel succes voor degene die nu aan het bevallen zijn en natuurlijk alle meiden die nog moeten! Ik heb in ieder geval een hele leuke tijd op het forum gehad en heb hier een hoop geleerd! Niet dat ik nu afhaak hoor haha, van mij zijn jullie echt nog niet af

Liefs Renske

Terug
Bovenaan