Oktober!!

Hoe is het met iedereen?
Het is dan nu de beurt aan ons en degenen van september die over tijd lopen...

Ook ik had eerst heel sterk het gevoel een september mama te worden, maar dat is het niet geworden. Ook je gevoel kan je voor de gek houden, maar misschien was het ook wel meer een soort van hoop.. Je wilt toch liever eerder bevallen, dan over tijd!

Morgen ben ik officieel uitgerekend en ik hoop toch dat de kleine zich deze week komt melden.. Het rommelt al vanaf vorige week heel erg bij mij en afgelopen maandag bij de vk een inwendig onderzoek gehad, waar bleek dat de baarmoederhals al heel goed is verstreken. Positief allemaal dus! Nu hopen dat het doorzet!! Ik merk wel dat nu het zo rommelt ik er extra op zit te wachten.. wat de dagen alleen maar langer lijkt te maken. Op pad gaan doe ik ook niet echt meer alleen. Ben het dus wel een beetje zat aan het zijn zo! Het eind is zo dichtbij.. maar wat duurt het wachten zo lang..
Het gaat trouwens wel allemaal goed met de kleine en dat is natuurlijk het belangrijkste!

Sterkte allemaal met de laatste loodjes en ik hoop snel geboortetopic's te zien & natuurlijk mn eigen te kunnen plaatsen :D

liefs rosan

Hoi Rosan,

Welkom bij de oktobermama's! Wat kan het toch af en toe anders lopen he? Ik ben pas half oktober uitgerekend, maar heb van de vk huiswerk meegekregen om aankomende week weeen te gaan krijgen. Het rommelt bij mij nogal, maar mij hoor je niet klagen. Ook al duurt het straks misschien toch nog wat langer, november ga ik zeker niet halen haha.
Ook wij kunnen niet wachten om de kleine in onze armen te houden, maar het komt wanneer het zelf wil komen en helaas weten we nooit van te voren wanneer dat is. Kon dat maar!!! Sterkte met de laatste dagen!

Liefs, Irene

Hoi Rosan!

Toch een oktobermama dus! Ik hoop voor jou dat het allemaal een beetje opschiet nu. Heel spannend allemaal!

Nog even een vraagje... iedereen schrijft dat het rommelt..... wat verstaan jullie daar precies onder? Ik heb namelijk al een paar weken (bijna) elke nacht steeds erge pijnen in mijn buik. Het voelt niet alsof mijn lichaam dat veroorzaakt, maar meer alsof de kleine zo klem zit dat alles onder spanning staat. Zodra ik 's morgens opsta heb ik nergens last meer van. Komt dat jullie ook bekend voor?

Succes met de laatste loodjes!

x
Lisette

Ik meld me maar ook hier. Geen september mama maar zeker oktober.
Voor mij wordt het nu niet lang meer wachten. Morgen al 41 weken.
Vandaag heb ik al de tweede strip poging, hoop dat het nu wel doorzet want het rommelt al 4 weken zonder wat dan ook voor resultaat.
Zou leuk zijn als oktober babies wel op tijd komen.

Hier ook een overloper, ben vandaag 40+2, dus het is voor mij ook geen september geworden. Ik weet dat het voor mij nog max. 5 dagen zal duren, dan word ik evt. ingeleid. Hopelijk meldt de kleine zich nog voor die tijd uit zichzelf, zou fijn zijn. We'll see!

@Lisette: ik denk dat de meesten met gerommel regelmatig harde buiken bedoelen en menstruatie-achtige krampen. Ik heb zelf vaak de 2e helft van de nacht een onrustige buik, dan is die snel geprikkeld zeg maar. Misschien dat sommigen ook wel al de slijmprop (deels) verliezen met wat bloedverlies, etc. Maar dat heb ik zelf nog niet gehad.

Ook ik ben geen sept.mama geworden, helaas. Vandaag 40+5 en de kleine zit nog hoog en droog. Nog niet eens ingedaald (maar dat schijnt bij een tweede (of derde etc) niet erg te zijn). Ben er inmiddels goed zat van, dat kan ik wel vertellen. Het rommelt bij mij ook al dagen, steeds harde buiken en menstruatie-achtige pijn. Alleen totaal geen regelmaat. Zucht, ik hoop maar dat de kleine dit weekend komt, het wordt steeds zwaarder om voor m'n zoon van 1,5 jaar te zorgen, dat lukt lichamelijk bijna niet meer..

Even over die slijmprop, bij de eerste ben ik die niet verloren. Ik merk dat ik er heel erg op gefixeerd ben, als ik 's nachts ga plassen doe ik expres het licht in de badkamer aan om even te kijken of ik niks mis. Terwijl ik normaal NOOIT het licht aan doe als ik ga plassen. Ik wil er niet zo op letten, maar doe het toch steeds weer. Irritant!!

Ik kan nu eindelijk ergens naar uit te kijken. Vandaag kon ik weer niet gestript worden, maandag laatste poging. Anders woensdag wordt ik ingeleid. Dan ben ik 41.4 weken.

He Katkat,

Balen dat je weer niet gestript kon worden. Blijkt maar weer dat we zelf wel een hoop willen, maar dat we niet overal invloed op hebben (helaas). Gelukkig is er inderdaad een einddatum in zicht, kun je ergens naar toe leven.

Ik duim voor je dat de bevalling voor die tijd uit zichzelf begint!!

Terug
Bovenaan