Jeetje, een jaar geleden alweer dat ik ook in de mamaclub van Oktober kon melden dat ik zwanger was. Wat vliegt de tijd! Mijn meisje is inmiddels alweer ruim 3 maanden oud. Vorig jaar op deze dag deed ik de test en die was super positief en wat was ik blij, maar ook zo onzeker. In november 2011 hadden we immers een tweede miskraam gehad en dan nu alweer zwanger? Maar t voelde vanaf het begin helemaal goed. En dat bleef het gelukkig ook!
Ik wil jullie allemaal een hele mooie en bijzondere tijd toewensen! Het is ontzettend leuk om met mede aanstaande moeders te kletsen over de zwangerschap en wellicht ook de tijd na de bevalling. Wij hebben hier op dit forum niet veel gekletst, omdat we een privé forum hadden aangemaakt. Daar kletsen we nu nog steeds op en dat is reuze gezellig!
Nogmaals geniet van die kleine wondertjes en voor je het weet is het Oktober!
Veel geluk!
Groetjes Judith, trotse moeder van zoon Joep (2,5 jaar) en dochter Pleun (3,5 maand)
Ik wil jullie allemaal een hele mooie en bijzondere tijd toewensen! Het is ontzettend leuk om met mede aanstaande moeders te kletsen over de zwangerschap en wellicht ook de tijd na de bevalling. Wij hebben hier op dit forum niet veel gekletst, omdat we een privé forum hadden aangemaakt. Daar kletsen we nu nog steeds op en dat is reuze gezellig!
Nogmaals geniet van die kleine wondertjes en voor je het weet is het Oktober!
Veel geluk!
Groetjes Judith, trotse moeder van zoon Joep (2,5 jaar) en dochter Pleun (3,5 maand)