Olá

Voorzichtig laat ik m'n neus hier zien.

Gisteren een positieve test in m'n handen gehad! Had het niet verwacht aangezien ik totaal niks voel, maar dat was de vorige keer ook niet. Het voelt nog zo gek.

Ik zal me even voorstellen, ik ben Iris 29 jaar en heb al een zoontje van 21 maanden.

Ik weet niet wanneer de datum moet zijn aangezien mijn cyclus altijd langer en onregelmatig is, ik hou het maar op half augustus.

Met de vorige zwangerschap heb ik ook hier zitten kletsen, al lijkt het hier nu wel een stuk rustiger.

Welkom en join the club! Allereerst gefeliciteerd natuurlijk! Leuk dat je ook van de partij bent! Het is hier inderdaad een stuk rustiger als 2 jaar terug, toen was ik ook van de partij ;) Wel jammer eigenlijk, want ik vond het zo leuk als voorpret om je kennis en ervaringen wat te delen.

Hallo, gefeliciteerd! Klopt wel dat het rustig is, maarja misschien komt het nog? ik weet het zelf ook nog maar net. Vond het zelf ook heerlijk om lekker over vanalles te kletsen wat maar met mijn zwangerschap te maken heeft!

Hi! Welkom! Gefeliciteerd!
Ook leuk, weer een tweede kindje!

Op het sept '11 forum was het destijds beredruk, maar misschien komt het in januari wel.
Nu is iedereen druk met Sint en Kerst

Terug
Bovenaan