olifanten voetjes :-(

Ik ben nu ruim 25 weken en sinds die twee warmen dagen van afgelopen maandag en disdag hou ik nu vocht vast. Ik heb nu van die olifanten voetjes en geen enkels meer. Ik voel het ook in mij gezicht. Voel me net een opgeblazen pompoen. Was gister voor controle bij de VK. Bloeddruk, suiker, ijzer alles was goed. Ik moet meer drinken was het advies…. Nu drink ik op werk al twee flessen van 0.75cl leeg op werk dat is dus 1 ½ liter water en thuis nog het nodige. Gemiddeld zit ik wel aan de 3 liter vocht per dag. Ik dacht dat dit toch wel voldoende was.??!!??. Ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt bij mijn voetjes

Bah balen is dat!! Ik merkte het gisteravond voor t eerst, in mijn onderbenen. Huid stond strakker en beetje jeuk. Voeten ook beetje dik. Vorige x nergens last van gehad, alleen na de bevalling een paar dagen, maar was toen in de herfst/ winter zwanger.

Ik gad gisteren echt te weinig gedronken, volgens mij is t voor ook niet goed om nog meer te drinken toch?? Misschien op je zout letten? Of bijv selderij eten? Is vochtafdrijvend...

Hier ook, ziet er niet uit! 's Nachts gaat het wel weer redelijk weg, maar eind van de dag heb ik ook echt olifantenvoeten!

Selderij, weinig zout en veel drinken inderdaad. Brandnetelthee helpt ook goed!

Het enige wat je hier een beetje aan kan doen is benen omhoog als je zit (heuphoogte), veel water drinken (zeker met warm weer), voeteneind van je bed verhogen met een extra kussen en weinig zout eten.

En dan maar hopen dat het minder word.....

Terug
Bovenaan