Olifanten voetjes

Hoi lieve mama's

Nou bij mij zijn ook echt de laatste loodjes begonnen, Heb sinds afgelopen weekend zulke dikke voeten:( lopen is ook echt niet fijn meer.. mijn enkels zijn gewoon net zo dik als mn benen! Hebben jullie dit ook? En misschien nog tips wat ik er aan kan doen? moet a.s woensdag naar de verloskundige en ga het daar ook even navragen!! succes iig

liefs xx

Ik heb het twee weken geleden erg gehad, tips; benen omhoog, met slapen kussen onder de voeten en veeeeel rust!!
Bij mij is het pas afgenomen toen ik echt toegaf aan mn lichaam dat ik een stapje rustiger aan moest doen.
Nu heb ik het alleen als ik een dag veel heb gelopen of iets. Oja en niet te strakke sokken of schoenen dragen
Sterkte

Ik heb dit ook en krijg me eigen schoenen niet meer aan.
Thuis loop ik hele dag op de crocks en zonder sokken want dat knelt, buiten als ik naar de winkel ga dan heb ik sportschoenen van mijn man aan.
Ik heb als tip gekregen niet hele dag stil zitten wel blijven lopen maar bij mij helpt niks meer, in het begin had ik alleen 's avonds dikke voeten maar nu hele dag en lopen gaat pijn doen.

Tips zijn welkom al ben ik bang dat ik gewoon zo door moet blijven lopen dus hoop dat ons mannetje lekker op tijd komt.

Hoi,
Ik heb een tip om te zorgen dat er wat vocht weggaat.... zachtjes kneden vanaf de voeten naar de liezen, dat zorgt ervoor dat je lymf klieren wat harder gaan werken en dan wordt het vocht minder. Kan je zo vaak als je wel per dag doen !!!! Je hoeft helemaal niet hard te knijpen in je benen , meer vastpakken maar wel zorgen dat de beweging omhoog gaan....
Als het goed is ga je wel wat meer plassen, maar ja het vocht is weg!!!! Hierdoor vallen mijn olifant pootjes wel mee nu, ook vocht in armen is redelijk weg. Laat even weten of het helpt!

Gelukkig heb ik hier geen last van. Wel soms wat opgezette kuiten, maar niet zo extreem. Voetjes omhoog schijnt toch het beste te zijn. En na de bevalling ben je al dat overtollige vocht zo weer kwijt! (scheelt ook weer gelijk een paar kilootjes :))

Terug
Bovenaan