Olifantenpootjes!!

Oooohh, het begint me nu echt op te breken.
Hebben jullie ook zo'n last van opgezette voeten, benen & handen?
Ik nog het meest van mijn voeten, als je er in druk blijft de afdruk zo staan!
Ik ben opzoek naar heel veel tips want al die creme-pjes laten me in de steek en kan geen schoen meer aan..
Hoor graag van jullie!

Liefs Lot,
36 weken

Ja hoor, hier ook, vooral de voeten inderdaad, worstenpootjes noem ik ze.
En niet echt fijn om daar mee te lopen of op te staan, pootjes regelmatig omhoog, koudwaterbadjes en verder niet heel veel aan te doen geloof ik.
Ja, veel drinken dat schijnt ook te helpen en het drinken van groene thee, maar eerlijk gezegd denk ik gewoon dat het een bijhorende kwaal is dat er eenmaal bij hoort.

Maar leuk vind ik het niet.

Nog even dan hoop ik na de bevalling toch snel mijn normale voetvolume terug te hebben.

Groetjes Alice

Hier ook iemand die last heeft van opgezwollen voeten en enkels. Bij mij helpt het echt als ik lekker met de voeten omhoog ga. Dus lekker de voeten op tafel. Al lukt mij dat niet op mijn werk dus die dagen zijn ze echt dik en ook wel een beetje pijnlijk. Maar ik hoef gelukkig nog maar 1 week te werken.

Dus meid, Lekker met die voetjes omhoog of lekker op de bank. Het gaat er niet van weg maar wordt wel een stuk minder.

Succes met de laatste loodjes.

Gr. Joyce 34w5

Hier nog een worstenpootje ... kan  sinds enkele weken geen schoenen meer aan. Ik heb 2 paar slippers gekocht, 2 maten groter!!! Geloof niet dat er echt iets aan te doen is behalve met de voetjes omhoog maar ja, zoveel zitvlees heb ik niet dus neem ik die worstjes maar voor lief.

Sterkte, Esther
35,5 weken

Ik zei gisteren tegen mijn oudste dochter: ik heb "shrek-voeten".
Mijn verloskundige zei vorige week: veel water drinken en brandnetelthee. Minderen met zout. (geen chips etc.) En komkommer is ook goed. Ik moet zeggen dat het afgelopen week wel weer wat minder was, maar dit weekend was het weer heel erg. Zolang ik met mijn benen omhoog zit valt het wel mee, maar zodra is ze weer een tijdje naar beneden heb zwellen ze weer lekker op. Dus toch maar zoveel mogelijk omhoog!

Veel sterkte allemaal!
Groetjes, J

Hallo!
Nou, ik ook hoor, al een paar weken, het ene moment echt olifante voeten, dan weer normaal. Inderdaad als ik met mijn voeten omhoog zit wordt het minder en de koud water badjes zijn ook heerlijk. Ik heb ook erg last van mijn handen. Ze zien er niet erg opgezwollen uit, maar s'ochtends kan ik mijn vingers amper buigen, een heel raar gevoel is dat, hebben jullie dat ook?
Nou ja, het zal er allemaal wel bij horen, nog een paar weekjes!!
Groetjes,
Astrid

Dat heb ik ook Astrid, van die dikke pijnlijke knuisten alsof ik een bouwvakker ben!! Mijn arts zei dat het er bij hoort, net als de opgezette voeten. Ik heb ook veel bloedneuzen de laatste dagen, wel twee keer per dag. Maar ook dat hoort er bij zei 'ie. Nouja, we dragen het allemaal maar voor het goeie doel!
Sterkte!

Terug
Bovenaan