Olifantenpootjes

De afgelopen week had ik geen enkels meer. Echt niet normaal dat je voeten en enkels ZO op kunnen zwellen.

Sinds zaterdag is het minder, ik masseer mijn voeten met een creme van Bional, Venal of zoiets. En heb nog een kussen onder het voeteneinde gelegd. Verder sluit ik douchen af en met ijskoud en dan weer heel warm water op mijn voeten.

Zijn er nog meer dingen die ik kan doen?

Hopelijk gaat het ook beter nu ik aan mijn verlof begin en niet meer hele dagen op een bureaustoel hoef te zitten.

Geen idee eigenlijk
Warme weer zak je ook vast geen goed doen deze week

Voeten veel omhoog ananas voor vochtafdrijven

Veel blijven drinken helpt ook zeggen ze

Succes!!!

Veel blijven drinken idd! Goed masseren en die wisselbaden helpen ook wel. Verder zou ik het ook niet weten. Heb er met de hitte ook wel last van, is geen fijn gevoel! Sterkte.

Naast alle tips hierboven, misschien helpen steunende kousen? Volgensmij hoeft dat niet meteen een steunkous te zijn, een lange sok die lekker stevig zit zal ook wel wat vocht tegenhouden dacht ik zo. Inderdaad veel water drinken, dat helpt bij mij heel goed. Ik doe dit ook vaak te weinig!

Sterkte, het hoort er bij, nog even doorzetten!
Liefs mammma

hier ook last van beginnende olifantenvoetjes en onderbenen:S
venkelthee schijnt ook vochtafdrijvend te werken en een tip voor de wisselbaden/douche eindig met koud water, dit is dan beter voor de bloedsomloop blijkbaar. toevallig gisteren ergens gelezen;)
verder lekker die voetjes omhoog en rusten....

Heel veel succes ermee, ik heb er geen last van! misschien kun je zo n voetenbadje doen doe ik zelf wel eens en helpt goed met van die tabletten erin van zeewier ontspant erg goed vind ik! kruidvat eigen merk.
liefs nice

ik begin er ook aardig last van te krijgen.pas bijna geen schoenen meer en sokken knellen.en met het mooie weer in het vooruitzicht zal het eerder erger dan minder worden denk.
ik zet het maar onder de laaste loodjes ;-((

Terug
Bovenaan