Olivia naar het cb geweest

Hai meiden,
Afgelopen vrijdag heeft Olivia haar tweede prikjes gekregen. Bij de eerste hoefde ze niet eens te huilen, maar bij de tweede krijste ze het uit. Gelukkig duurde het niet al te lang ;)
Ook dit keer naderhand niets aan haar gemerkt.
Ze is 61 cm en weegt 5760 gram. Heb eerlijk verteld dat Olivia 4 voedingen kreeg en heb daar geen reactie op gehad. Wel was de 210+7 schepjes het maximale wat ik haar mocht geven per keer, maar daar heeft ze ook voldoende aan.

Toen ze even bloot lag terwijl de arts haar heupjes bekeek, moest ze ineens hard lachen en daarna liet ze haar plas lopen. Echt een heel grappig moment ;)

x Martha

Hoi!!

Ik ben donderdag ook met Jochem geweest.Ook zijn 2e prikjes gehad.Ik mocht naar de 4 flessen gaan,daar kwam ze eigenlijk zelf mee omdat ik vanaf volgende week ook met fruit en groente mag beginnen en dan zou 5 flessen te veel zijn.
Hij woog nu 6570 gr en was 63,5 cm,dus hij doet het goed!!Ze groeien zo hard!!

Groetjes Elma

Jah enorm vervelend he die prikjes!!! Quinn had dit keer ook dat hij harder huilde.
Ik moest erg lachen toen ik las dat olivia eerst ging lachen en dat ze toen ging plassen. Quinn heeft dat ook vaak. Of Quinn begint vaak eerst te plassen en daarna te lachen. Nadat hij natuurlijk alles flink met een boogje eronder heeft geplast, waardoor ik me ook al regelmatig heb kunnen omkleden. Heeft ze de arts er niet onder geplast?? Want dan zou ik helemaal in een deuk hebben gelegen als ik dat zag.
Fijn dat je kleine meid het zo goed doet.

Liefs marielle Quinn 13w5d

Haha nee, het gaat hier ook niet met een boogje he ;)
Ze heeft alleen haar omslagdoek ondergeplast. Ik had het ook wel humor gevonden als ze de arts had ondergeplast. Ik mag dat mens toch niet ;)

Terug
Bovenaan