Ha lieve meiden,
Enorm bedankt voor jullie lieve berichtjes en tof meeleven in de laatste paar weken.. Aan de onzekerheid is inmiddels een einde maar helaas niet positief. Donderdagavond voelde ik enorme krampen en gisterenochtend zetten de door.
Bijna 3 weken over tijd. Ik kon wel dat begrijp je. Gelukkig was ik op mijn werk en heb ik een superlieve collega, dat hielp echt. En een heerlijk drukke baan, zodat ik me echt op mijn werk kon storten om er zo weinig mogelijk aan te denken die dag.
De dokter belde nog voor de uitslag van de test die zij gedaan hadden, en ik vertelde direct dat t "zover" was.. Zij gaf aan dat er van alles gebeurd kon zijn. Door die 2 hele lichte positieve testen dacht ze dat ik wel zwanger geweest was en dat het dus een super vroege mk was. Het kon natuurlijk ook misgegaan zijn bij de innesteling en anders alsnog een hele rare lange cyclus geweest zijn (46 dagen met een gemiddelde cyclus van 30 dagen..). Hoe dan ook. Het was niet iets om me zorgen om te maken. Inmiddels zijn we 8 maanden bezig en ik mag altijd langskomen als ik
vragen of zorgen heb, maar in principe kijken ze pas na een jaar of er evt. iets mis is.
Wat ze daarbij wel zei, was dat ze tijdens de afspraak wel had gezien dat ik er echt erg nerveus onder was nu, en raadde ze me aan om te proberen wat relaxter eronder te worden. "Makkelijk" gezegd natuurlijk, maar wel waar. Dus manlief en ik zijn naar het reisbureau geweest om een heerlijk warm weekje weg in februari te boeken, om naar uit te kijken, en ik heb besloten dat ik jullie even een maandje of 2 ga verlaten. Om even afstand te nemen en er niet meer zo mee bezig te zijn. Begrijp me goed, ik vind t echt super gezellig en leuk om met jullie de maand door te komen maar voor nu denk ik dat t even beter is als ik me op andere dingen richt dan zwanger worden.
Dus Christel en alle andere lieve zwangeren, een heeeele goede zwangerschap, en voor de lieve klussers: ik hoop dat ik jullie op dit forum over een maand of 2 niet meer terugzie!! (positief bedoeld uiteraard)
Tot later!!
Dikke zoen, Olivia