Olivia

A

Anoniem

Guest
Hallo Olivia,

ik ben eigenlijk al op het forum zwanger zijn maar ik wil toch heel graag weten hoe het met jou gaat???
wil je echt heel veel sterkte en succes wensen morgen!!!! hoop dat het toch goed nieuws blijkt te zijn!!!

gr.Janneke

Ha Janneke wat super lief van je!
Jij nog een keer onwijjjjjjs gefeliciteerd!!!!
Vanmorgen heb ik gebeld, morgenochtend ga ik naar de huisarts.
Ben eigenlijk best een soort zenuwachtig. Bang dat ik "met een kluitje in het riet word gestuurd". Ik hoop maar dat ze een bloedtest ofzo willen doen.
Heb er echt alles voor over om het nu maar te weten.
Ben ondertussen zelfs aant hopen op duivels.
Als die onzekerheid maar weg is!!
Je hoort morgen van me!!
xx Olivia

ik ben voor je aan het duimen...
Hoop dat ze je wat meer zekerheid kunnen geven!!
Succes!!! en ik hoor het wel!!!

gr. Janneke

Ha Janneke. Bedankt voor het duimen!

De dokter (heel aardige vrouw gelukkig) heeft n inwendig onderzoek gedaan, gekeken en gevoeld. Gelukkig geen rare dingen als verdikte eierstokken ofzo. Daarnaast zag ze dat er voorlopig nog geen duivels aan kwamen "want de slijmprop zit er nog netjes voor". Maar of ik zwanger ben of niet kon ze hiermee natuurlijk niet zien.

Ze stelde wat vragen over mijn cyclussen, wat ik allemaal voelde enzo, en ze zei dat het eigenlijk nog alle kanten op kon. Het was mogelijk dat ik toch ineens een hele lange cyclus ertussen had zitten dus dat ik alsnog ongesteld zou worden. Het is ook mogelijk dat ik over een week of 2 alsnog positief test. Een negatieve test zegt eigenlijk niets, zei ze.

Ik vertelde over die clearview testen waarbij ik tot 2x toe een ienimieniedun streepje heb gezien (zeg maar dat je net kan zien waar het tweede streepje moet komen, maar meer ook niet) maar toen werd ze wel heel positief. Ze zei dat dat heel goed kon betekenen dat ik dan toch zwanger ben en ze vroeg me direct om morgen ochtend mijn urine in te leveren. Ik zei dat ik wel gisteren nog getest had en ik vroeg of ze met bloed dan niet "beter" konden testen. Maar zij wilde eerst dit eens proberen. En dan belt ze me vrijdag terug met de  uitslag (morgen en donderdag is zij er niet) en indien positief; gefeliciteerd, en indien negatief; gaan we bespreken hoe nu verder. Ze had het al over een mogelijkheid om urine naar het lab te sturen om het specifieker te laten bekijken maar dat volgt dan dus later.

Het is weer een heel verhaal geworden. Hoe dan ook, ik  voel me erg opgelucht ook al weet ik nog niet echt veel meer. Er wordt nu tenminste "wat mee gedaan" en er is niets engs aan de hand. Het "kan allemaal kloppen".

Wordt vervolgd..

dat klinkt dus nog wel redelijk pos. alleen jammer dat ze niet meteen bloed af gingen nemen... maar ik ben benieuwd en je moet me zeker op de hoogte houden...
Ook mag je natuurlijk altijd even ' klagen' want ik kan me voor stellen dat het allemaal HEEEEEl erg lang duurd voor jou...
Heel veel succes en sterkte! al moet ik zeggen dat dit, volgens mij wel redelijk positief klinkt.

gr.Janneke

ik was ook al naar je op zoek olivia, en eindelijk ben je daar weer.
ik wacht nog steeds op je op het september forum (wat ondertussen echt geopend is)
ik hoop dat je deze week meer duidelijkheid hebt gekregen.
tot snel
groetjes christel

Ha lieve meiden,

Enorm bedankt voor jullie lieve berichtjes en tof meeleven in de laatste paar weken.. Aan de onzekerheid is inmiddels een einde maar helaas niet positief. Donderdagavond voelde ik enorme krampen en gisterenochtend zetten de  door.  
Bijna 3 weken  over tijd. Ik kon wel  dat begrijp je. Gelukkig was ik op mijn werk en  heb ik  een superlieve collega, dat hielp echt. En een heerlijk drukke baan, zodat ik me echt op mijn werk kon storten om er zo weinig mogelijk aan te denken die dag.

De dokter belde nog voor de uitslag van de test die zij gedaan hadden, en ik vertelde direct dat t "zover" was.. Zij gaf aan dat er van alles gebeurd kon zijn. Door die 2 hele lichte positieve testen dacht ze dat ik wel zwanger geweest  was en dat het dus een super vroege mk was. Het kon natuurlijk ook misgegaan zijn bij de innesteling en anders alsnog een hele rare lange cyclus geweest zijn (46 dagen  met een gemiddelde cyclus van 30 dagen..). Hoe dan ook. Het was niet iets om me zorgen om te maken. Inmiddels zijn we 8 maanden bezig en ik mag altijd langskomen als ik
vragen of zorgen heb, maar in principe kijken ze pas na een jaar of er evt. iets mis is.

Wat ze daarbij wel zei, was dat ze tijdens de afspraak wel had gezien dat ik er echt erg nerveus onder was nu, en raadde ze me aan om te proberen wat relaxter eronder te worden. "Makkelijk" gezegd natuurlijk, maar wel waar. Dus manlief en ik zijn naar het reisbureau geweest  om een heerlijk warm weekje weg in februari te boeken, om naar uit te kijken, en ik heb besloten dat ik jullie even een maandje of 2 ga verlaten. Om even afstand te nemen en er niet meer zo mee bezig te zijn. Begrijp me goed, ik vind  t echt super gezellig en leuk om met jullie de maand door te komen maar voor nu denk ik dat t even beter is als ik me op andere dingen richt dan zwanger worden.

Dus Christel en alle andere lieve zwangeren, een heeeele goede zwangerschap, en voor de lieve klussers: ik hoop dat ik jullie op dit forum over een maand of 2 niet meer terugzie!! (positief bedoeld uiteraard)

Tot later!!

Dikke zoen, Olivia

Terug
Bovenaan