olla!!!!

Hoi hoi, hier even een kort berichtje vanuit het (nu weer) zonnige Gran Canaria.
De afgelopen 3 dagen heeft het geregent dus jullie snappen het al: shop till yu drop!!!!
Iedereen is hier zo'n beetje ziek geweest, waarvan Fabio toch wel de kroon spande: anderhalve week gehoest, 39.5 koorts gehad en 3x bij de dokter geweest. Nu met een antibiotica kuurtje gaat het gelukkig wel weer.
Verdere details (lees foto's) krijgen jullie als ik thuis ben. Missen jullie me een beetje???
Ik jullie wel hoor hahaha...

Tot dinsdag!!!!

Groetjes van Fabio en Cissy

helaas, jullie zijn er niet!
Nou dan ga ik maar even een frisse duik in die azuurblauwe zee nemen, en daarna opdrogen op mijn heerlijke strandbed!
Spreek jullie later weer, adios!!!

Groetjes van Cissy

Heej leuk van je te horen! Jammer van de regen en van de zieken. Gelukkig dat het met Fabio al weer wat beter gaat. Zo te horen heb je het toch wel naar je zin aan die azuurblauwe zee..geniet er nog maar lekker van! Hier wacht je nog meer regen en wind en kou..
Fijne vakantie verder!
Groetjes Laura mv Thom

hey meis.....

wat shit zeg dat jullie daar ziekte hebben gehad....en wat klootte voor Fabio de charmeur zeg.....hopelijk heeft ie wel meissies achter zich aan hoor....maar dat zal vast wel haha daar ben ik helemaal niet bang voor

nou meis,

nog heel veel plezier daar en hopelijk tot zaterdag als jullie weer helemaal fit zijn

knuff voor jullie

liefs denise

Heeeeej!! Daar isse dan effe! Leuk!

Jammer voor de mindere start van jullie vakantie maar gelukkig hebben jullie nog wat daagjes te gaan!

Beterschap en heel veel plezier nog!!

Esmé mv Kay

Ps: Besef je ook dat je al je gekochte spullen ook weer in de koffer naar nederland moeten passen??? Hahahaha!!

Terug
Bovenaan