Ollie

Deze vraag heeft niks met zwanger zijn te maken, maar ik probeer het toch.

Ik geef al een aantal jaren als kraamcadeau een knuffeldier genaamd Ollie van de HEMA. Is een machtig leuk beest, best groot met grote oren en een heel lange slurf. Zo'n beest wat je als je klein bent lekker achter je aan kan slepen.

Nou krijgen we zelf een kleintje en kan ik nergens meer een Ollie vinden. Heb de HEMA's hier in de buurt gebeld (Culemborg/Tiel) maar die kunnen 'm niet meer bestellen omdat ie uit de collectie is genomen. Het hoofdkantoor is zo klantvriendelijk dat ze me niet verder willen helpen dus zou ik elke HEMA moeten bellen. Lijkt me onbegonnen werk.

Wat ik dus wil vragen: mocht je toevallig in de HEMA komen, wil je dan bij de knuffels even kijken naar een knuffel van ± 45 cm. Wit met roze, grote flap oren, lange dunne slurf, een zakkerig lichaam met kleine ronde pootjes.

Kom je 'm tegen, dan zou ik graag weten waar. Misschien krijg ik ze zover dat ze 'm opsturen. Laat het even weten op edith1502@hotmail.com

Ik zou zo graag voor ons kindje ook een Ollie hebben....
 
bedankt Floor! Leuk hè die kleertjes van de HEMA! Weet dat er mensen zijn die het niks vinden ('je laat je kind toch niet in die goedkope rommel lopen'). Heb vanmiddag nog wat dingetjes gekocht met 70% korting. Zo wordt inkopen doen nog leuker!
 
He wat jammer, ik was vanmorgen nog in de stad en ben langs de HEMA gelopen maar niet binnen geweest. Als ik er weer kom, misschien deze week nog wel zal ik een oogje in het zeil houden.

Is het misschien niet verstandiger dat als iemand een Ollie voor je kan vinden die hem dan zelf koopt en eventureel onder rembours naar je toe stuurt. Stel je voor dat iemand er 1 gezien hebt en jij erachter aan gaat, hij toevallig net uitverkocht is of ze willen hem niet versturen.
Het is maar een idee hoor maar misschien kun je erover na denken.

Succes
 
hoi edi, bedoel jij die olifant, wit met roze oren( aan de binnekant), want toevallig heb ik er 1 nog niet zo lang geleden gekocht voor mijn dochter maar zei vindt er niets aan!!! als je interesse heb moet je het maar effe laten weten!!
 
Terug
Bovenaan