Olvarit a la carte

Hallo!

Vraagje aan de Olvarit gebruikers; zit er meer smaak aan een Olvarit a la carte maaltijd, dan aan de normale potjes?
Binnenkort zijn we een klein weekje weg en ik zit er toch aan te denken om een paar maaltijden achter de hand te houden voor Mika. Alleen de flauwe smaak van die gewone potjes vind ik zo vreselijk!
Of is A la carte pas vanaf 1 jaar?! Nee toch?

Anyway, als jullie ervaring ermee hebben dan hoor ik het graag!

Jacoline.

Hi Jacoline,

Ik heb ook niet zo heel veel ervaring met potjes (inderdaad ook alleen gebruikt tijdens een weekje vakantie) maar volgens mij zit er aan de a la carte wel meer smaak en structuur. Er worden geloof ik ook kruiden in gebruikt. Ik weet in ieder geval wel dat ze vanaf 8 maanden zijn.

Fijne vakantie alvast!

Hoihoi,
Hier een redelijk trouwe Olvarit gebruiker :D (valt wel mee hoor).
A la carte is inderdaad vanaf 8 maanden en zit volgens mij wel meer kruiden in. De gele en rode heb ik geprobeerd en vielen beide wel in de smaak. In de gele (tagliatelle met kip) zat volgens mij oregano door.
Zelf wil ik uit de aanbieding nog eens de blauwe met vis proberen.
Oja ze zijn deze week in aanbieding bij Etos en Kruidvat.

Hallo,

Pepijn vind de A la carte potjes echt super lekker, vis met dille, pasta met oregano.

Er zitmeer smaak aan dan aan de gewone potjes,

Hij krijgt bijna niet anders. Pepijn is 11 maanden.

nou het is indd in de aanbieding bij de kruidvat en heb het zelf gister ook gehaald ga eens even kijken wat mees er van vindt lijkt me erg lekker zo te lezen heb de vis en pasta gekocht van 8 maand zat te twijfelen om 12 maand mee te nemen mees eet al echt stukjes eet ook al vaak met ons mee.

He meisje,

Dit zijn de enige potjes die ik voor maudy gebruikt, naast mijn eigen gekookte eten.