tja, misschien ben ik wel iets te nauwkeurig wat betreft de regeltjes over zout en suiker van onze baby's.
maar goed, ik stel jullie toch de vraag, ben benieuwd wat jullie vinden.
In Olvarit zit dus geen suiker, en in de warme happen zit geen zout. Zeggen ze, en dat staat dus ook op de potjes vermeld. Dus mag je ervan uitgaan.
Ik dacht in eerste instantie dat dus ook gold voor het huismerk van Kruitvat, dus kocht ik die potjes, want dat vele malen goedkoper.
Nu ben ik er achtergekomen dat in de fruitpotjes dus suiker is toegevoegd,
en in de groente/vlees potjes is dus zout toegevoegd.
HOe schadelijk is het nu echt? Die potjes zijn vanaf 6mnd, dus eigenlijk zouden ze het niet mogen verkopen toch??
Even erbij vermelden: ik maak fruit en warme happen allemaal zelf voor mijn zoon (nu 7mnd oud). Maar soms is het makkelijk een potje fruit of warme hap te hebben staan.
Ben benieuwd welk merk jullie kopen...
Gr. Petra
maar goed, ik stel jullie toch de vraag, ben benieuwd wat jullie vinden.
In Olvarit zit dus geen suiker, en in de warme happen zit geen zout. Zeggen ze, en dat staat dus ook op de potjes vermeld. Dus mag je ervan uitgaan.
Ik dacht in eerste instantie dat dus ook gold voor het huismerk van Kruitvat, dus kocht ik die potjes, want dat vele malen goedkoper.
Nu ben ik er achtergekomen dat in de fruitpotjes dus suiker is toegevoegd,
en in de groente/vlees potjes is dus zout toegevoegd.
HOe schadelijk is het nu echt? Die potjes zijn vanaf 6mnd, dus eigenlijk zouden ze het niet mogen verkopen toch??
Even erbij vermelden: ik maak fruit en warme happen allemaal zelf voor mijn zoon (nu 7mnd oud). Maar soms is het makkelijk een potje fruit of warme hap te hebben staan.
Ben benieuwd welk merk jullie kopen...
Gr. Petra