Olvarit

Hallo Moeder's,

Ik ga proberen over een maandje, bijvoeding te geven aan mijn zoontje
van 4 maanden, maar het liefst wil ik zelf bereiden.
Wat ik leest over Olvarit, dat er stukje glas in gevonden is in een
potje in Belgie en dat er schoonmaakmiddel is gevonden in de potjes
in Nederland, als ik dat lees, wil ik er helemaal niet aan beginnen.

Wat denken jullie hierover?

Hoor graag.

Moeder van F. Hakan.
 
Hallo,

Ik maak alles zelf klaar, Emily vind dit veel lekkerder en het is goedkoper. Over dat glas en schoonmaakmiddel heb ik nog niet eens over nagedacht.

Gr helen
 
Ook ik maak bijna alles zelf klaar. Het is wat meer werk, maar veel lekkerder volgens mij. Heb je wel eens geroken of iets geproefd van zo'n potje ?
Op het Kinderdagverblijf krijgt ze wel een potje, omdat ze anders pas om 6 uur eten krijgt en dat te laat is, maar ben er niet helemaal kapot van.   Bovendien vind ik het erg duur en als het al maanden in zo'n potje zit, lijkt het me ook niet erg vers meer.
Van dat glas en schoonmaakmiddel heb ik nooit iets gehoord, is dat recent geweest ?
Voor lekker recepten om zelf te maken kun je eens kijken op www.keukenkikker.nl

groetjes
Mel
 

Zie ook het onderwerp "zelf maken" van dit forum, het staat op pagina 2! Daar staan ook nog veel tips.


Ik maak over het algemeen ook alles zelf, Stan krijgt een enkele keer een potje. Ik gaf al snel geen potjes van 6 mnd meer omdat deze minder lekker zijn. De potjes van 8 mnd bevatten kleine zachte stukjes, maar die kan je ook al wel geven als je kindje 7 mnd is.  
Veel succes en plezier met het zelf maken van voeding! Het valt best mee in het werk wat je er van hebt en kan veel op voorraad maken om in de vriezer te doen.

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan