Olympische Spelen

Wie van jullie gaat ook veel kijken de komende tijd?
Ik moet nog even een goed overzicht hebben om te weten wanneer ik moet kijken..Maar ik kijk wel..zeker schaatsen!!!
Gr Rina

JAAA!! heel handig hier, maar 1 uurtje tijdsverschil!!! denk dat de tv hier de komende weken altijd aan staat!
Gisteravond de hele avond de openingsceremonie bekeken, echt mooi.

Groetjes

nou ik ben niet zo van sport kijken op de tv...
Mijn ex wel, die keek altijd schaatsen, voetbal, wielrennen, darts.. Owwwww wat ben ik blij dat IK nu zelf kan ibeslissen wat ik kan zien :)

Maar mocht het heeel spannend worden en de "oranje" koorst zet op, dan kijk ik stiekum ook wel hoor!

Wij zijn wel fanatieke kijkers! Van het schaatsten van gister, kreeg ik echt kippevel.. Hoe dat Sven zijn ouders opzocht om zijn geluk te delen.. Zoooo cute!!!

Liefs Deb.

Nou wij zijn normaal geen sportkijkers, en we hadden gisteren wrs niet gekeken (lees gewoon niet aan gedacht) Maar we kregen visite voor de verjaardag van mijn vent, en die eisten min of meer dat de tv een half uur aanging tijdens Svens rit, anders gingen ze weer...Dus tja geheel tegen al mijn principes de tv aan op een verjaardag!

Idd het was een mooi moment, maar ik weet nu al dat ik geregeld vergeet te kijken!

Terug
Bovenaan