A
Anoniem
Guest
hoi hoi,
zowiezo nog niet echt een vast ritme. Hij krijgt 5 flessen va 180 ml + 6 sch.
als de laatste fles om 22:00 uur, 21:00 is of daar tussen in of later dan 22:00 uur, dan wordt hij ook wakker om 04:00 of 05:00 of 06:00 uur.
De laatste dagen wordt hij om 05:00 wakker, maar hij heeft geen honger. Zit een beetje te morren want hij ligt in de bakerzak. Daar haal ik hem dan om 05:15 uur uit en dan kijkt hij rustig verder. HIj huilt niet. Pas tegen 06:00 uur begint hij te jammeren. Het mag duidelijk zijn datik niet lekker verder slaap om 05:00uur, ik ben dus ook wakker. Direct een fles geven heeft ook geen zin, want ik werk weer en wil hem bij de oma of KDV te slapen leggen om 07:00. Slapend overhevelen lukt niet, hij wordt altijd wakker daarvan en wil dan niet meer slapen
wie herkent dit?
welk schema kan ik het beste aanhouden of hoef ik geen schema aan te houden.
ik was altijd heel erg van de regelmaat. hij sliep altijd tot de volgende voeding. maar dat gaat nu niet meer altijd op. hij slaapt misschien 1,5 / 2 uurtjes, maar wordt dan weer wakker terwijl het nog geen flestijd is. Dit gebeurt ook op de dag!
misschien dat hij daarom om 05:00 uur wakker wordt? omdat dat zijn ritme is: een uur wakker worden voor de voeding. Ik weet het ook niet meer.....
maar ik zou het lekker vinden als hij om 06:30 uur wakker wordt en direct honger heeft.
wie heeft er tips?
zal het met de regelmaat en ritme-regels te maken kunnen hebben?
gr.Petra