om 19.30 uur al uitgeteld???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik gooi er weer ff een vraag in hoor....ik ben net 6 weken zwanger en lig sinds een paar dagen rond 19.30 uur al bijna te slapen op de bank. Nou heb ik niet het idee dat het komt doordat ik zwanger ben. Ik dacht n.l. dat lichamelijke vermoeidheid op zou spelen als je zwanger bent maar dat heb ik dus niet. Mijn lichaam is niet moe, ik ben gewoon moe. Is de zwangerschapsvermoeidheid dan toch net zoiets als gewone  vermoeidheid of ligt dat bij iedereen anders? Het kan natuurlijk ook toeval zijn dat ik nu even een tijdje moe ben. Nou ja, ik hoor het wel......ik hoop dat iemand er iets in herkent.

Groetjessss

hoi hoi
nee hoor is heel erg herkenbaar,ik had het juist ook meer geestelijk zeg maar.
als ik in bed lag dan wou ik van alles wel doen maar eenmaal beneden wou ik juist alleen maar weer slapen.een ding is zeker het wordt beter.ik ben zelf nu 14weken en 2dagen zwanger en zo langzamerhand wordt ik weer wat fitter.je kunt proberen om supradin forte in te nemen,dit mag gewoon tijdens de zwangerschap.
ik hoop dat je jou snel weer iets beter voelt.
liefs sil

In de eerste 3 maanden van de zwangerschap was ik zo verschikkelijk moe dat ik regelmatig bijsliep. Er waren dagen bij dat ik om 9 uur 's ochtends wakker werd en dan om 12 uur weer ging slapen, dan rond 1 uur weer wakker werd en rond 3 of 4 uur weer ff ging slapen en dan ook gewoon rond 8 uur 's avonds al mijn bed weer in en gewoon doorslapen tot de volgende ochtend.
Eigenlijk heb ik er alleen de eerste 3 maanden last van gehad. Nu ben ik op zich wel snel moe, maar dat komt omdat het behoorlijk wat moeite kost om dat zware lijf van mij nog voort te bewegen

volkomen normaal hoor, tenminste, ik had het ook. Ik werk 5 dagen en dat ging net, maar zodra ik thuiskwam was het op de bank liggen en letterlijk niets meer kunnen. Het weekend gebruikte ik om bij te komen, bijna het hele weekend slapen dus. Bij mij was het ongeveer vanaf  10 weken tot en met 15 weken. Daarna werd het beter, kreeg ik weer mijn gewone energieniveau.

groetjes, Ellen

Je hoeft je inderdaad nergens druk om te maken!Hoort er gewoon bij!
Als je straks de eerste 3 maanden gepasseerd bent, dan voel je je weer helemaal fit, heb je het gevoel dat je de hele wereld aan kan, voel je je waarschijnlijk helemaal fantastisch!Probeer dan toch een beetje rust te houden, want de laatste maanden/weken wordt je weer heel snel moe!
Nu vraag je je misschien soms af waarom je 4 tot 6 weken van te voren zwangerschapsverlof hebt, maar geloof mij, die heb je nodig!

Alvast heel veel succes de komende maanden, geniet er lekker van!Het is een magisch wonder!

-x- Tamara (39 w en 2 d)

Hai Sneeuwitje,

Ik ben vandaag ook 6 en een halve week zwanger en ook ik lig rond 8 uur te slapen op de bank hoor. haha
Ik word dan om een uur of half elf wakker en vervolgens val ik in bed ook weer meteen in slaap.
Ik werk 5 dagen en overdag heb ik er niet zo heel veel last van.
Heb jij verder nog verschijnselen?
Liefs van Marieke

quote: Marieke28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2005 17:09:15'));

Hai Sneeuwitje,

Ik ben vandaag ook 6 en een halve week zwanger en ook ik lig rond 8 uur te slapen op de bank hoor. haha
Ik word dan om een uur of half elf wakker en vervolgens val ik in bed ook weer meteen in slaap.
Ik werk 5 dagen en overdag heb ik er niet zo heel veel last van.
Heb jij verder nog verschijnselen?
Liefs van Marieke

Heej Marieke,

ik werk in de zorg en dus onregelmatig maar wel 36 uur. Heb er tijdens werk ook niet veel last van, wel zodra ik thuis ben. Verder doen mijn borsten soms ongelooflijk zeer en ik merk dat ik bepaalde etensluchten echt niet kan hebben. Jasses, dan moet ik echt bijna overgeven. Verder heb ik niet echt veel klachten. Maar ik klaag niet, heb al een miskraam gehad en nu ik iets meer klachten heb stelt het me iets meer gerust(wat natuurlijk niet wil zeggen dat het niet mis kan gaan).

Groetjes

Hoi

Maak je geen zorgen. Het hoort er gewoon bij. Je lichaam is keihard aan het werk. Vergeet dat niet.

Ik zelf ben niet misselijk geweest (heb mijn portie wel gehad met hormoonkuren). Af en toe wat wee-ig, maar een boterham doet wonderen! Moe ben ik wel geweest EN gebleven! iets minder nu (16 weken zwanger), maar ik voel me niet alsof ik de hele wereld aan kan. Om eerlijk te zijn, heb ik daar ook helemaal geen zin in. Ik zit veel vaker een avondje thuis dan voorheen en ik vind het zalig!  Om 11-en gaan slapen vind ik nu echt best laat, terwijl ik dat voorheen op tijd vond.

Meid, ga lekker op tijd naar bed en de aller ergste moeheid gaat over, nog een paar weekjes!

Liefs,
Bien

Terug
Bovenaan