Om alles huilen

<p>Onze dochter van bijna 5 in april huilt echt om alles sinds ze 2 weken  geleden hoge koorts heeft gehad.</p><p>Het is echt verschrikkelijk om kleren om eten om naar school te gaan.</p><p>Vanmorgen om 5.00u zet ze alles al op stelten omdat ik niet naar beneden ging op siroop te halen ik had gezegd drink maar een sokje water in de badkamer.</p><p>Komt dit door de koorts of is dit een fase ? </p><p>Er heerst wel waterpokken op school maar tot nu toe nog geen bultjes alleen twee weken geleden koorts.</p>
 
Zoontje heeft dit ook. Als hij ziek is geweest duurt het nog even voor hij helemaal lekker in zijn vel zit. Ook omdat er geen ritme is geweest tijden ziekte en hij dan ineens weer terug in ritme moet. Dat vindt hij tijd moeilijk. 

 
Mijn 3 kinderen hebben hier ook wel eens last van na het ziek zijn. Toevallig ook op dit moment. Ze hebben echt even wat in moeten leveren en het duurt even voordat ze er ook met hun “humeur” weer bovenop zijn :) Succes ermee, niet altijd makkelijk maar dit is vast over een weekje weer wat beter.

 
Meid, mijn zoontje van 2.5 doet precies t zelfde. Heeft net corona gehad, koorts enz. Super sneu maar ik irriteer me er ook aan.. hopelijk ist gauw over..
 
Terug
Bovenaan