Om dan maar het goede voorbeeld te geven :-)

Nog twee nachtjes slapen en ik heb mijn termijnecho, dan ben ik precies 11 weken. Vind ik het spannend? Nou, laat ik het zo zeggen, ik heb er heel veel zin in. De spanning zal wel komen als ik vrijdagochtend wakker worden.
Af en toe bekruipt me even het gevoel, stel dat, maar al snel kan ik relativeren en denken, het komt hoe het komt.

Tot snel!

Haha, de naam van het bericht begreep ik al omdat ik de vorige berichten ook had gelezen.

Maar veel succes vrijdag, de spanningen komen bij mij altijd de dag van te voren en op de dag zelf.

Ik hoop dat alles er goed uitziet en geniet van t moment dat je je kleintje (weer) kan bewonderen, zo bijzonder!

Succes vrijdag meis, spannend weer hoor!!!Kan je je wondertje weer gaan bewonderen:)
Geniet van het moment , want die paar min. lijken wel sec.
Wou dat ik zo ding thuis had, zat ik elk uur te kijken hahahahah.
Liefs nance

Hoi!

Wat ontzettend leuk! Wij lopen precies gelijk. Morgen(vrijdag) ben ik namelijk ook precies 11 weken!
Jij bent dan ook 29 maart uitgerekend of niet?

Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad! Echt super geweldig!!
Voor jou heel veel sterkte dit laatste nachtje en dan morgen heerlijk genieten!!!!!!!

XXX

heel veel succes met de echo morgen en geniet ervan om het kleine hummeltje te zien, ik moet 13 september voor de 2de echo ben dan 13 weken en 3 dagen

xxx

Terug
Bovenaan