om de 2 dagen klussen of toch elke dag????

A

Anoniem

Guest
Wie weet dit?

Ik zit rond mijn eisprong en heb gisteren geklust, maar ben er bijna zeker van dat vandaag mijn eisprong is.

Ik heb altijd gehoord dat je niet 2 dagen achter elkaar moet klussen vanwege het zaad van de man. Wie weet wat het beste is?

Groetjes Thessa

Hoi Thessa,

Ik heb nog nooit gehoord dat het zaad van de man slechter wordt als je de dag erna nogmaals sex hebt. Dus ik zou het gewoon doen als je zin hebt. Je hebt dan natuurlijk meer kans.
Maarja misschien heb ik wat informatie hierover gemist.

Succes,
Jasmijn

Hoi hoi,

Ze zeggen dat het het beste is om om de dag te klussen, dat is ook wat ik doe,
en 1 dag voor je eisprong ben je het vruchtbaarst  heb ik me laten vertellen....haha, wat echt het beste is dat weet ik niet.... ik hoop dat je hier iets aan hebt.

succes....

-xxxx- marisca.

Hey meis

Ook ik heb begrepen dat je het beste om de dag kunt klussen omdat het zaad vd man dan iets meer tijd heeft om op kracht te komen maar wij hebben met mijn eisprong ook drie dagen geklust hoor dacht vind het wel goed wil zeker weten dat ik goed zit.

Gr Tamaar

dames

moeten jullie even bij het forum zwanger zijn kijken en daar heeft fiebke hetzelfde gevraagd! daar staat een heel verhaal bij van ank80!!! mischien ophelderend want het is heel anders dan wat tot nu toe wordt beweerd!! heb er zelf wel wat an! kus

ik denk dat zij gelijk heeft.
ik heb ook ooit gehoord van iemand die tijdens haar ongi zwanger is geworden, omdat zij dan haar eispron had.
dus eigenlijk moet je gewoon klussen wanneer je zin hebt en moet het geen moetertje worden.
ik heb ook ergens gehoord, dat als een vrouw het als fijn ervaart, dus als het geen moetertje is zeg maar, dat ze meer ontspannen is, en dat je lichaam erop reageert.
heb ik even geluk dat het altijd fijn is hahaha
heel veel succes dames!

Terug
Bovenaan