om de 3 uur voeden

hallo,

mijn dochter is 4 maand oud en wil nog steeds om de 3 uur een fles, ik heb al van aales geprobeerd om haar op 4 uur te krijgen maar ze trapt er niet in.
heeft iemand misschien een idee   om haar op 4 uur te krijgen?

groetjes ramona
 
Misschien moet ze bijvoeding krijgen? Fruithapje en/of groentehapje.
Anders moet je voeding voor de hongerige baby kopen.
Hoeveel ml geef je haar per keer? Ik neem aan tussen de 200 en 220?
 
Hoi Ramona,

Maak je geen zorgen hoor, Enzo is 5 maanden en redt ook zeker niet altijd de 4 uur. Heb ook al van alles geprobeerd. Hij krijgt zelfs al fruit en groente. Hij krijgt 150 cc per keer en nog laat hij wel eens 20 cc staan. dit was ook al het geval zonder bijvoeding. Enzo wil gewoon niet meer dan 150 cc. Hij zit dan gewoon vol. Ik laat het zo. Elk kind is verschillend daarin en waarom moeten ze naar de 4 uur. Over de dag genomen krijgt hij net zoveel als een ander kind.  Heb dit ook besproken op het cb en de kinderarts vertelde me daar dat ik het eigenlijk net zo doe als met borstvoeding, gewoon naar vraag.
Prima toch. Ik kijk nu gewoon naar de behoefte van Enzo en zo komen we elke dag weer op dezelfde hoeveelheden uit en ook gek genoeg op dezelfde tijden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Doe waar jij en je kind je goed bij voelen en wanneer het voldoende groeit en een vrolijke baby is is het toch goed?

Geniet van je kleine

Groetjes Celie
 
Terug
Bovenaan