om de 5uur

mijn dochter is nu 3 maanden en krijgt 4 flessen van 220 cc per dag en deze krijgt ze om de 5 uur. om 7 uur, om 12 uur, om 17 uur en om 22 uur. zijn er meer moeders die het zo doen en hoe hebben anderen hun shema
 
Jullie moeten mijn vraag niet verkeerd opvatten hoor. Maar die van mij is 5 mnd en krijgt 5 x 170.
Hoe groot zijn jullie kindjes? want ik vind het zoveel met zo veel tijd ertussen ook.
gr,
Yolanda K.
 
Mijn kleine meid kreeg ook 4 x 200 220 cc per keer om de 4 uur. 8-12-16-20 uur. Lekker makkelijk. Ze is nu 4 1/2 maand oud en weeg 7 kilo. Pas op heb cb geweest en daar waren ze dik tevreden. Ik ga dus vooral zo door.
Groetjes Bertina
 
Mijn dochter krijgt ook vier flessen van 210 cc + 7 schepjes. Eerste flesje om half negen sochtends en dan om de vierenhalf uur tot laatste flesje om half 10, 10 uur savonds. Ze is nu 15 weken oud, 64 cm en weegt 6,5 kilo.

grtjs,charlotte
 
Hi,

Jouw schema wordt mijn schema (hoop ik) Vanaf vandaag gaan we proberen een schema te maken van 4 flessen. Ik ben erg benieuwd of het gaat lukken. Ons zoontje is nu 16 weken.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan