om de dag een eispr. ha ha? Help!!!

He; ben mijn berichtje kwijt!
Had ik net wat ingetypt en kan het nu niet terug vinden, nog een x dan maar.
Ik ben nu twee weken aan het temperaturen (rect)maar mijn temp. wisselt behoorlijk per dag. Ik temp. rond hetzelfde tijdstip dus daar ligt het niet aan.De ene x is het 36.5 en de andere x 37.3 en dat wisselt per dag van hoog naar laag en omgekeerd; hier kan je toch niet van af gaan lezen of je een eisprong hebt?? Of denk ik nu verkeerd; wie heeft hier ervaring mee???alvast bedankt,groetjes,A.

sorry, ik reageer terwijl ik t helemaal niet weet. ik vind t een beetje raar net als jij. als ik jou was zou ik de vraag aan mn ha voorleggen, die weet er toch alles van?! ik heb zelf een tijdje met een oortermomether geprobeerd te tempen maar ben toch overgestapt naar rectaal (brrrr). met die oortermo meette ik soms 37,3 en dan even later 36,8 of in mn andere oor weer iets anders. ik vond t niet echt betrouwbaar. en ook als je in je mond termometerd is t lastiger om t goed te doen. misscihen ligt t daar aan? nou, als dat niet zo is hoop ik dat de andere meiden wat weten en anders zou ik t toch even bij je ha proberen. als je dat niet wilt zijn er ook wel op internet doktoren die je vragen beantwoorden, maar ik weet niet hoe betrouwbaar dat is. succes, lis

De temperatuur is betrouwbaarst als je minimaal 4 uur hebt geslapen. Bij mij wisselde de temperatuur ook steeds en toen vertelde de gyn. dat ik op moest lette hoe laat ik ´s nachts ging plassen. Als je daarna geen 4 uur meer slaapt kan je beter ´s nachts temperaturen.

Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben nu twee maanden aan het temperaturen. Mijn temperatuur schommelt. Is dan drie dagen hoog en weer een week laag voordat ik ongi word. Maar ik ga 's nachts niet eens naar de wc!

dat heb ik dus ook,ik slaap ook meer dan 4 uren voordat ik temp. (wel 8) dus daar ligt het niet aan;zie jij wel verschil in temp. tijdens je eisprong of kun je het ook niet aflezen op deze manier?
Groetjes,A

Terug
Bovenaan