om de dag klussen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik lees al een tijdje met dit forum mee.
we zijn zelfs sinds juni van dit jaar serieus bezig om zwanger te raken.
Nu lees ik wel vaker dat je het beste om de dag kan "klussen" maar vanaf wanneer tot wanneer.
Ik heb een vrij regelmatige cyclus, van 28/29 dagen.
Ik hoop dat iemand mij wil antwoorden
dank je wel

Hoi,

Ik kijk altijd even op de predictor site, bij zwanger worden, en dan bij cyclus geloop ik. Je vult daar de eerste dag van je menstruatie in, je cyclus duur, en dan berekent hij het via deze gegevens. NIet 100% betrouwbaar, maar gewoon even voor de richtlijn. Verder houd ik zelf mijn lichaam goed in de gaten, afscheiding, ed. Succes ermee, gr Tanja

Hoi,
Vanaf dag 10 t/m dag 20.. zal je man leuk vinden..
succes
liefs anne

ik zou eerder beginnen als ik jou was, want mijn vruchtbare periode kwam bij mij deze keer gewoon al na 8 dagen.
ik ben 6 dagen na mijn menstruatie begonnen tot nu, dag 14, om de dag. Voel van alles, dus wie weet.
veel plezier, want je moet er wel lol in hebben, en geen prestatie gericht iets hebben. groetjes

Hoi Ikke,

Ik had net zo'n regelmatige cyclus als jij. Kreeg tip van mijn gyn om op dag 12, 14 en 16 te klussen. Ben nu 8 weken zwanger. Misschien heb je hier iets aan.
Succes!!!!

Groetjes Naomi

bedankt voor al jullie reacties.
En naomi natuurlijk van harte gefeliciteerd. We gaan je tip gebruiken.
Wij klussen nog even door en wie weet.....

groetjes ikke

Wens je veel succes. Probeer er wel wat plezier in te houden ander valt het niet mee. Wij zijn langer dan een jaar bezig geweest en vond het soms best zwaar. Zou zeggen houd de moed er in en probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Ja ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.
We horen vast hoe het gaat aflopen. Ik zal voor je duimen.

Groeten Naomi

Terug
Bovenaan